יו"ר נס ציונה: "המתווה שהושג מצוין לכדורסל הישראלי"

עירוני נס ציונה
עירוני נס ציונה | לירון מולדובן

יניב מזרחי מרוצה: "סוף סוף יהיה שוויון בתנאי העסקה בין כל הישראלים, אלה שמשלמים מס מלא, ובין אלה שנהנו מהטבות שונות גם על המגרש וגם בצד הכספי"

(גודל טקסט)

יניב מזרחי, יו"ר עירוני נס ציונה, הקבוצה שתייצג עונה שניה את ישראל בגביע היורופקאפ, מרוצה מהמתווה שעליו החליטה השבוע מנהלת הליגה. בפוסט שפרסם בפייסבוק כתב מזרחי: "בימים האחרונים הרבה מאד אנשים שואלים אותי לגבי מה שקורה במנהלת הליגה ומה עמדתי בנושא. אני חושב שהמתווה שהושג הוא מצוין לשחקן הישראלי ולכדורסל הישראלי".

מזרחי הוסיף: "סוף סוף הוא ישווה את תנאי העסקה בין כל הישראלים, אלה שמשלמים מס מלא, ובין אלה שנהנו מהטבות גם על המגרש וגם בצד הכספי. הייתי יותר שמח ושלם אם כבר השנה היינו עוברים לסדרות אבל גם זה יגיע.הסכם ארוך טווח לחמש שנים, ייתן שקט ואופק לקבוצות ולשחקנים".

עוד אמר: "במתווה יש עוד המון סעיפים שאמורים להגדיל את חשיבות הליגה הסדירה, כמו מענקי מיקום מוגדלים, קיצור מועדי הרישום של זרים ועוד. יש הנוטים לחשוב שאנשים יושבים כל היום במנהלת על מנת להקשות על קבוצה כזו או אחרת, אז זהו שלא. על המתווה הזה השקיעו שעות על גבי שעות של עבודת מטה שאת רובה עשו אנשים בלתי תלויים ממשרד הספורט והמנהלת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי