גביע המדינה: מכבי ת"א והפועל ב"ש לא ישחקו בסיבוב המוקדם

גביע המדינה בכדורסל
גביע המדינה בכדורסל | אודי ציטיאט

היום נערכה במשרדי האיגוד הגרלה מקדימה להגרלת הסיבוב הראשון, בה נקבע כי גם האלופה וגם הקבוצה מהדרום יכנסו למעגל המשחקים רק בסיבוב הראשון. הקבוצות מהליגה הלאומית יארחו אוטומטית. הגמר: ב-13 בפברואר

(גודל טקסט)

עונת הכדורסל תיפתח בעוד כחודשיים אך כבר היום (רביעי) נערכה באיגוד הכדורסל הגרלה מקדימה להגרלת הסיבוב הראשון של גביע המדינה. בהגרלה השתתפו ארבע הקבוצות שהודחו ברבע הגמר בשנה שעברה. בהגרלה נקבע כי הפועל באר שבע ואלופת המדינה, מכבי תל אביב, לא ישחקו בסיבוב המוקדם ויצטרפו אל ארבע הקבוצות שהשתתפו בחצי הגמר בשנה שעברה: מחזיקת הגביע הפועל ירושלים, מכבי ראשל"צ הפיינאליסטית, הפועל ת"א ומכבי חולון.

שאר קבוצות ליגת העל ועוד 14 קבוצות מהליגה הלאומית ישתתפו בהגרלת הסיבוב הראשון שתתקיים ביום שלישי ה-20.8. משחקי הסיבוב הראשון ייערכו ב-23.10, עם שני חוקים ברורים:  בסיבוב זה לא יכולות להיפגש קבוצות מליגת העל זו נגד זו, ובכל מפגש בו קבוצה מהליגה הלאומית תשחק נגד קבוצה מליגת העל – היא זו שתארח באופן אוטומטית.

כמוכן פורסמו כל התאריכים של משחקי הגביע. שמינית הגמר יתקיים ביום ראשון, 10 בנובמבר, ושלב רבע הגמר כעבור שבועיים. שלב חצי הגמר ייערך ב-10 בפברואר, והגמר הנחשק כעבור שלושה ימים, יום חמישי (13.2).

הנפת הגביע בארנה
הפועל ירושלים חוגגת. מחזיקת הגביע לא תשתתף בשלב המוקדם כמובן (דני מרון)



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי