ג'יימס יאנג חתם לעונה אחת במכבי חיפה: "מדובר בווינר אמיתי"

ג'יימס יאנג
ג'יימס יאנג | מכבי חיפה

הסווינגמן האמריקאי (23, 1.98) ששיחק בעונה החולפת בקבוצת וויסקונסין הרד מליגת הפיתוח הצטרף לשורות העולה החדשה: "אין ספק שהוא ירים את הקבוצה שלנו בצד ההגנתי וההתקפי", אמר מאמנו דניאל סאואנה

(גודל טקסט)

מכבי חיפה הודיעה היום (חמישי) על צירופו של הסווינגמן האמריקאי ג'יימס יאנג לעונה הקרובה. יאנג, 23, מתנשא לגובה של 1.98, ששיחק בעונה החולפת בקבוצת וויסקונסין הרד, קבוצת הפיתוח של מילווקי מליגת הפיתוח של ה-NBA. השחקן שותף ב-19 משחקים בהם העמיד ממוצעים של 18.9 נקודות למשחק, 5.1 ריב', 2.1 אס' ו-1.1 חט' למשחק כשהוא קולע ב-42% מחוץ לקשת.

"ג'יימס אחד מהשחקנים המוכשרים שהבאנו למכבי, מדובר בווינר אמיתי ואנחנו כבר מצפים שיצטרף לסגל הקבוצה לקראת העונה הקרובה" אמר הבעלים, ג'ף רוזן. מאמנו החדש דניאל סאואנה הוסיף: "ג'יימס יאנג יכול לעשות הכל במגרש, יש לו יכולות רבות ואין ספק שהוא ירים את הקבוצה שלנו בצד ההגנתי וההתקפי".

יאנג סומן ככישרון עוד מתקופת התיכונים ולמרות ששיחק רק עונה אחת בקולג' לפני שנבחר בדראפט, הוא הגיע עם אוניברסיטת קאנטקי תחת שרביטו של ג'ון קליפארי לפיינל פור טורניר המכללות. בשנת 2014, נבחר יאנג בסיבוב הראשונות, במקום ה-17 בדראפט ה-NBA על ידי הבוסטון סלטיקס. במהלך ה-4 שנים האחרונות, יאנג שותף ב-108 משחקים ב-NBA בקבוצות בוסטון ופילדלפיה.


דניאל סאואנה מרוצה (מכבי חיפה, רשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי