נציג אוהדי גלבוע/גליל: "עלינו לגייס כספים וספונסרים בעצמנו"

הפועל גלבוע/גליל
הפועל גלבוע/גליל | דני מרון

תמיר אסטרוגו פרסם הודעה לאוהדי הקבוצה, ובה הבהיר כי לאחר פגישה עם המועצה האזורית המועדון לא יזכה לתמיכה כלכלית וכי הוא מכנס פגישת חירום בגן-נר לגבי תכנית הפעולה להישרדות הקבוצה

(גודל טקסט)

עתידה של הפועל גלבוע/גליל בליגת העל עדיין בסימן שאלה גדול. היום (שבת) תמיר אסטרוגו, יושב ראש חוג האוהדים של הקבוצה, פירסם הודעה לכל מי שקרוב לקבוצה וקרא לכינוס חשוב של אוהדיה. בהודעה הובהר כי המועצה האזורית גלבוע אינה יכולה לתמוך כלכלית במועדון וכי אוהדי הקבוצה חייבים לגייס בעצמם כספים וספונסרים על מנת להמשיך את קיומה של גלבוע/גליל.

אסטרוגו כתב: "בהמשך לדיווחים בתקשורת על מצב הקבוצה, נציג האוהדים אסטרוגו נפגש עם יו"ר המועצה האזורית גלבוע מר עובד נור, ומצב העניינים הוסבר על ידי עובד. ראש המועצה רואה חשיבות גדולה בקיומה של הקבוצה ופועל רבות למענה"

"אך המועצה אינה יכולה לקיים את הקבוצה במודל הכלכלי הנוכחי. האוהדים נדרשים לפעולה מיידית. לשלב ידיים עם המועצה לגייס כספים וספונסרים. ללא מאמץ האוהדים, גלבוע/גליל במודל הנוכחי לא תוכל להמשיך לפעול". פגישת אוהדים דחופה נקבעה הערב ב20:30 באולם בגן-נר, בה נציג האוהדים יסביר את  המצב ואת תכנית הפעולה. בסיום כתב – "הנוכחות חובה. זה אפשרי וזה ייתכן. ביחד נצליח".

בעלי גלבוע/גליל, חיים אוחיון. אוהדי קבוצתו ינסו לגייס כספים וספונסרים (האתר הרשמי)
בעלי גלבוע/גליל, חיים אוחיון. אוהדי קבוצתו ינסו לגייס כספים וספונסרים (האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי