אחרי עשור ב-NBA: עומרי כספי חתם במכבי תל אביב

עומרי כספי
עומרי כספי | מכבי תל אביב, האתר הרשמי

לא פחות מ-10 שנים בילה הפורוורד בליגה הטובה בעולם, אולם הישראלי הראשון שיצא אליה כעת סגר מעגל ושב למועדון נעוריו בחוזה לשלוש שנים: "לא האמנתי שאתרגש כך". ספרופולוס: "החזרתו היא סוג של הצהרה"

(גודל טקסט)
לפני עשר שנים עזב עומרי כספי את מכבי תל אביב לטובת הליגה הטובה בעולם. כספי, שהחל את דרכו בקבוצות הצעירות של הצהובים וכבר מגיל 13 סומן ככוכב, עשה היסטוריה כשנבחר במקום ה-23 בסיבוב הראשון של דראפט 2009 והפך לישראלי הראשון שישחק בליגה הטובה בעולם, בזכות חוזה מובטח בסקרמנטו קינגס. הבוקר (שלישי), אחרי 10 שנים בארצות הברית, הוא סגר מעגל וחתם על חוזה לשלוש שנים במכבי תל אביב, הקבוצה במדיה הכל החל.


עומרי כספי אמר לאחר החתימה לאתר הרשמי של המועדון: "האמת שאני מאוד מתרגש, לא האמנתי שאני אתרגש ככה. אני חוזר הביתה, אני חוזר למכבי תל אביב. אני חוזר לבית שבו גדלתי ולמדתי מה זה לשחק כדורסל באולם הזה פה למעלה. הגעתי לפה בגיל 13 בפעם הראשונה. אני גאה ומתרגש כבר ללבוש את הגופיה של מכבי עם מגן הדוד מאחורה. זו זכות מאוד גדולה. זה המקום שבעצם לימד אותי מה זו ווינריות, מה זו שאיפה וחתירה לניצחון בכל הזדמנות. מכבי החתימה היום לא רק שחקן, היא החתימה אוהד".



כספי עם החולצה ועליה הספרה 7 (באדיבות האתר הרשמי של מכבי ת"א)


"זה הזמן להוקיר תודה למכבי שחיכו עד אמצע אוגוסט, עד הרגע שבו קיבלנו את ההחלטה שחוזרים לשחק בארץ", הוסיף כספי, והדגיש: "זה לא דבר של מה בכך. זה מראה הרבה על האופי של המערכת ואני שמח להצטרף". כמובן שבמכבי ת"א גם צפויים להכריז בקרוב על מינויו לקפטן הקבוצה.


"עומרי כספי חזר לביתו, למכבי", הגיב בשביעות רצון המאמן יאניס ספרופולוס בראיון לאתר הרשמי של המועדון. "אני שמח מאוד שהחתמנו את השחקן הישראלי הטוב ביותר. עומרי יעזור לקבוצה מאוד להצליח להשיג את המטרות שלנו והוא נרגש לחזור ולעזור לקבוצה להילחם על היעדים שלה. מכבי מחזירה את השחקן הישראלי הטוב ביותר וזה סוג של הצהרה".



ספרופולוס וכספי (האתר הרשמי של מכבי תל אביב)


כאמור כספי החל את דרכו ב-NBA בסקרמנטו קינגס, אולם אחרי שנתיים עבר לקליבלנד קאבלירס, משם המשיך ב-2013/14 ליוסטון רוקטס, שב לסקרמנטו לשלוש שנים נוספות ונדד משם לניו אורלינס פליקנס לתקופה קצרה ושוחרר קב פציעה, שיחק במינסוטה טימברוולבס ובקיץ 2017 חתם בקבוצה הטובה בעולם, גולדן סטייט ווריירס ממנה שוחרר באפריל 2018 עקב פציעה ובכך פיספס את ההזדמנות להגשים חלום לשחק בפלייאוף. את העונה האחרונה החל בממפיס גריזליס ובמהלכה גם זכה לקבל את טבעת האליפות במשחק נגד גולדן סטייט, אולם הוא שוחרר בפברואר ומאז לא שיחק כלל.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי