שמעון מזרחי: "לא מטילים על כספי את כל המעמסה, אבל הוא יתרום המון"

שמעון מזרחי
שמעון מזרחי | עומרי שטיין

יו"ר מכבי תל אביב סיפר בראיון ל-103FM על הציפיות מהישראלי הראשון ב-NBA ששב הביתה: "הוא גם סמל וגם יש לו ניסיון, מאמין שגם תהיה עלייה במכירת המינויים". על ועדת שרעבי: "התנהגות המנהלת מאוד משונה"

(גודל טקסט)

עומרי כספי חוזר למכבי תל אביב, וההתרגשות בשיאה. במועדון מקווים שמלבד החיזוק לסגל שיביא איתו הישראלי הראשון ב-NBA, ההשפעה של חתימתו תהיה מיידית בצורת עלייה במכירת המנויים. יו"ר הקבוצה שמעון מזרחי התראיין היום (שלישי) לתוכנית הספורט של רדיו 103FM וסיפר על היום שאחרי החתימה.

"עומרי היה שחקן באליצור יבנה ובזמנו ביקרנו הרבה בביתו", פתח מזרחי, "ובסופו של דבר הוא עבר למחלקת הנוער שלנו, גדל ומשם הגיע ל-NBA שם שיחק במהלך 10 השנים האחרונות. אני יכול להשתמש במילים שאמר אתמול – 'חזרתי הביתה'. כאן יש לו בית חם".

מצפים שיוביל את מכבי ת"א: "הוא חלק ממערכת, בוודאי שעם הניסיון הרבה שהוא צבר הוא יכול לתרום המון, אבל לא מטילים על שכמו את כל המעמסה. בריבוי המשחקים שנכונו לנו העונה בוודאי שהמאמנים יצטרכו לעשות איזון בחלוקת הזמנים והמעמסות, אבל עומרי הוא גם סמל מסוים, ביחד עם זוסמן ודני ושחקנים אחרים הם מהווים תלכיד מסוים. צריך גם לזכור שיש לנו עוד שחקנים עם עבר ב-NBA. בגיל 31 הוא יכול גם לשמש דוגמה ולתרום המון מהיכולת והניסיון שלו".

כספי לאחר החתימה.
כספי לאחר החתימה. "יש לו כאן בית חם" (מכבי תל אביב, האתר הרשמי)

מכירת המנויים: "עד ההחתמה מכירת המנויים היתה מוגברת יחסית לזמן הזה בשנה שעברה, אני מאמין שההחתמה של עומרי תעשה את שלה כי אני יודע שהרבה אוהדים ישמחו וירצו לראות שוב את עומרי לובש את המדים של מכבי".

היורוליג כמטרה: "ברור לגמרי שהמשימה הזו היא בראש מעייננו, כמובן מלבד הזכייה באליפות. ברור לנו שהמשימה מאוד קשה לאור ההחתמות שראינו בקיץ האחרון מקבוצות כמו צסק"א וברצלונה, אבל הצלחנו להשאיר חלק בלתי מבוטל מהשחקנים המעונה שעברה כמו טאריק בלאק וסקוטי ווילבקין, והמאמנים בונים מערך שיוכל להתמודד מול קבוצות חזקות, מכיוון שסדר המשחקים לא האיר לנו פנים גם העונה. אבל אני מאמין שנוכל לפתוח ברגל ימין, לפחות בשני המשחקים בארץ אחרי שני המחזורים בחוץ בפתיחה".

על הגארד האמריקאי סנדי כהן שחתם בקבוצה: "לעניות דעתי, בעונה הראשונה נשאיל אותו לקבוצה אחרת על מנת שיתחשל ויהיה מוכן למשימות בארץ, אבל בסופו של יום ההחלטה תתקבל על ידי הצוות המקצועי".

כספי לצד סטף קרי.
כספי לצד סטף קרי. "הניסיון שלו יתרום המון" (AFP)

מחפשים רכז: "גם נייט וולטרס יכול לשחק בעמדת רכז, גם דיברתולומיאו וגם ווילבקין תפקד בעונה שעברה בעיקר כרכז למרות שזה לא התפקיד הטבעי שלו ואני מאמין שאם הוא יוסט לעמדה מס' 2 התפוקה שלו תהיה יותר טובה. הצוות המקצועי עמל על מציאת רכז טבעי".

ועדת שרעבי והזרים: "אני לא בטוח שנפתח את העונה עם שמונה זרים , מאוד ייתכן שבשלב הראשוני נפתח את העונה עם שבעה. לא מדויק להשתמש בביטוי ועדת שרעבי, כי הוועדה לא הגיעה למסקנות משותפות. היה מכתב של מנכ"ל משרד הספורט יוסי שרעבי של חוות דעת שהוא שמע מכאן ומכאן, ודירקטוריון המנהלת החליט לאמץ מבלי לקבל הסכמים מחברים אחרים בדירקטוריון באותו ערב".

"אם מצב השחקנים הסתדר", הוסיף מזרחי "לא מובן למה דחו את מתווה הסדרות בעוד עונה ונשארו עם הפיינל פור, מה שהיה הגיוני לעשות. זו הסיבה שמספר דירקטורים כולל אני נטשנו את הישיבה, כיוון שרוח הדברים היתה הפוכה ממה שהיתה בישיבות קודמות. היו הבנות לגבי שיתופם של הזרים, וההחלטה היתה להתחיל את הסדרות ובעניין הזה התנהגות המנהלת מאוד משונה". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי