בשורה משמחת: גלבוע/גליל עברה בבקרה התקציבית

שחקני הפועל גלבוע/גליל חוגגים
שחקני הפועל גלבוע/גליל חוגגים | מאור אלקסלסי

לאחר הסערה בימים האחרונים, בעלי הקבוצה חיים אוחיון העמיד את הערבויות הנדרשות והתקציב יעמוד על שישה מיליון שקלים

(גודל טקסט)

בשורת משמחות לאוהדי גלבוע/גליל: לאחר שעננת הפירוק ריחפה מעל לראשה בימים האחרונים, הקבוצה עברה היום (שלישי) בבקרה התקציבית והיא תפתח את עונת 2019/20 כסדרה.

לאחר הסערה בימים האחרונים, במהלכה נשקפה סכנת פירוק לקבוצה האהודה של הפריפריה ושל ההתיישבות העובדת ולאחר שאוהדי הקבוצה שינסו מתניים ביחד עם ראש מועצה אזורית גלבוע עובד נור שמנווט אותה בימים לא פשוטים של גרעון, העמיד בעלי הקבוצה חיים אוחיון את הערבויות הנדרשות לבקרה התקציבית שאישר את התקציב שיעמוד השנה על סה"כ על שישה מיליון שקלים.

בעקבות זאת, תואץ מלאכת השלמת הסגל תחת שרביטו של ליאור ליובין, הכולל עד כה את נתנאל ארצי הממשיך לעונה שנייה, יותם חנוכי שחקן הבית בוגר גלבוע/מעיינת, ואלוף אירופה הנוכחי, גיל בני ועידו פליישר אלופי אירופה בשנה שעברה, עמית גרשון, האמריקאים ג'ארמר גאלי וג'אסטין טילמן. אליהם הצטרפו שחקני הבית בוגרי מועדון הנוער גלבוע/מעינייות עמית ראובן ובניה סרור.


חיים אוחיון (האתר הרשמי)

מהמועדון נמסר כי חלק מהשחקנים כבר עבר לגור בגן נר ובימים הקרובים ינחתו בגלבוע גאלי וטילמן, עם הסגל נמנה גם שחקן הבית אייל ננקין האוחז בכרטיס כפול וישחק העונה גם בליגה הלאומית באליצור נתניה. השבוע צפויים השחקנים להתחיל להתאמן בגן נר באופן רשמי.

הבשורות הטובות על המשבר שחלף, האיצו בגזרת המנויים את קצב הרכישה ובקרוב נמסר יחלו פעולות שיווק ויראליות אתגריות. יו"ר ארגון האוהדים עידן דרורי ותמיר אסטרוגו שנרתמו לפתרון המשבר, בקשו לציין כי מבצע גיוס ההמונים בו פתחו עורר עניין רב בקרב חובבי הכדורסל בארץ ונרשמה התגייסות גדולה, כרבע מן הסכום כבר הושג, אולם נדרשת התגייסות של כולם להמשך גיוס הכספים לקבוצה בכדי לעמוד ביעד של התוכנית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי