כבר במחזור הפתיחה: שחזור הגמר בין ראשל"צ למכבי ת"א

שחקני מכבי תל אביב חוגגים
שחקני מכבי תל אביב חוגגים אליפות | עדי אבישי

מנהלת הליגה סיפקה הצצה ראשונית ללוח המשחקים: האלופה תתארח אצל סגניתה במחזור הראשון, הפועל תל אביב תצא לחולון ושבוע לאחר מכן תארח את מחזיקת הגביע' הפועל ירושלים. הדרבי התל אביב במחזור העשירי

(גודל טקסט)
עונת 2019/20 בליגת העל בכדורסל מבטיחה להיות מעניינת. מכבי תל אביב החזירה הביתה את עומרי כספי, הפועל ירושלים תרצה לכפר על ההדחה המאכזבת בחצי גמר הפיינל פור האחרון ולמנף את ההמשכיות של שלושה מהזרים המשמעותיים שלה – פלדין, תומאס ובראון – והפועל תל אביב עברה מהפכה של ממש ובנתה סגל ישראלי מסקרן ביותר, כאשר בשאר הקבוצות מאמנים בכירים כמו שרון דרוקר ודני פרנקו החליפו כיסאות ועברו לתחנות חדשות.


היום (חמישי) פרסמה מנהלת הליגה את לוח המשחקים המלא, שבו נקבע כי כבר במחזור הראשון נקבל משחקים גדולים: האלופה הצהובה תפגוש את סגניתה מראשון לציון, בעוד הפועל חולון תארח את הפועל תל אביב. הפועל ירושלים תעלה צפונה למפגש עם עירוני נהריה המתחדשת. במחזור השני יתקיים בהיכל "קבוצת שלמה" דרבי הפועלים הלוהט, בין הקבוצה של אריאל בית הלחמי לזו של עודד קטש.


ה"קלאסיקו" הראשון של העונה יתקיים במחזור הרביעי, שבו מכבי תל אביב תארח את הפועל ירושלים. משחק מעניין נוסף יתקיים במחזור השביעי, שבו הקבוצה מבירה תצא למשחק חוץ נגד הפועל חולון. הדרבי התל אביבי הראשון של העונה יתקיים במחזור העשירי וליאור אליהו, שעזב את ירושלים הקיץ אחרי שש שנים, יחזור לארנה במחזור ה-16 עם קבוצתו החדשה, מכבי אשדוד.







מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי