עולה ליגה: נועם לייש חתם בהפועל באר שבע

נועם לייש
נועם לייש | מועדון הכדורסל הפועל באר שבע

הגארד, ששיחק במכבי אשדוד בעבר למשך שלוש עונות וקלע 9.6 נקודות בהפועל חיפה מהליגה הלאומית אשתקד, חתם בקבוצה של רמי הדר. הפועל אילת צירפה את קיוון דבנפורט, אריק אלפסי: "כישרון גדול עם עתיד מבטיח"

(גודל טקסט)
הפועל באר שבע צירפה היום (שישי) חלק נוסף לפאזל שלה לקראת העונה הקרובה, כשהודיעה על החתמתו של הגארד הישראלי נועם לייש. לייש (26, 1.88) שיחק בעונה האחרונה בהפועל חיפה מהליגה הלאומית וקלע בה 9.6 נקודות ב-44.8% מחוץ לקשת. בצעירותו הוא היה חבר בנבחרות הנוער והעתודה של ישראל ואחרי שעבר במכללת מיין, הוא החל את דרכו בבוגרים באליצור קריית אתא. ללייש ניסיון של שלוש עונות בליגת העל, במדי מכבי אשדוד בין 2014-2017, אם כי הפציעות מנעו ממנו לשחק בעקביות בעיר הנמל. בהמשך ירד חזרה לליגת המשנה ושיחק בהפועל רמת גן/גבעתיים.


קבוצה דרומית מליגת העל שהתחזקה לקראת העונה הקרובה היא הפועל אילת, שצירפה אתמול את הפורוורד האמריקאי קייוון דבנפורט. דבנפורט (23, 2.03) סגר בעונה החולפת ארבע שנים במכללת ממפיס, אותה מאמן כוכב העבר פני הארדוויי. בשנותיו בקולג' הוא העמיד ממוצעים של 16.5 נקודות, 10.4 ריבאונדים ו-3 חסימות למשחק.


זו תהיה העונה הראשונה של האמריקאי כמקצוען. הוא הזר השני שהוחתם בקבוצה של אריק אלפסי וצפוי להגיע לאילת כבר בשבוע הבא לקראת פתיחת האימונים. המאמן התייחס להחתמה: "מדובר בכשרון גדול עם עתיד מבטיח, שחקן שיעניק לנו אתלטיות ונוכחות בשני צידי המגרש".



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי