רכש נוסף מה-NBA: טיילר דורסי חתם במכבי תל אביב

טיילר דורסי
טיילר דורסי | מכבי תל אביב האתר הרשמי

הגארד בן ה-23 עזב את ממפיס גריזליס וכמו עומרי כספי הצטרף לקבוצה של יאניס ספרופולוס, שלמעשה השלים את בניית הסגל. צפוי להירשם כישראלי לאור העובדה שסבתו ישראלית, בחוזהו סעיף חזרה לארה"ב

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב השלימה את הסגל שלה לעונה הקרובה. אחרי החתמת עומרי כספי, הבוקר (שבת) נודע כי גם הגארד טיילר דורסי (23, 1.96 מ') הצטרף מה-NBA, והוא אף עשוי לקבל דרכון ישראלי בעקבות העובדה שסבתו היא ישראלית – כך שלא יתפוס עמדה של זר.  דורסי חתם לעונה עם אופציה לעונה נוספת, בחוזה שכולל סעיפי חזרה לליגה הטובה בעולם.


"עם החתמתו של טיילר דורסי, שחקן חשוב מאוד עבורנו, השלמנו בהצלחה את הסגל שלנו", אמר המאמן יאניס ספרופולוס לאתר הרשמי של המועדון לאחר צירופו של הגארד. "טיילר הוא שחקן מוכשר באמת וכשישחק ברמה הגבוהה ביותר באירופה במדי מכבי ת"א תהיה לו הזדמנות להראות אילו דברים גדולים הוא מסוגל לעשות".


"שמעתי דברים נהדרים על העיר ועל האוהדים", הוסיף טיילר דורסי בתגובה ראשונה לאתר הרשמי. "אני כבר לא יכול לחכות לרגע בו אפגוש את כולם ולעבוד עם כולם. אני נרגש ומצפה לעונה גדולה. ומשהו לכל אוהדי מכבי, נראה את כולכם בקרוב".




דורסי ייזכר בעיקר הודות ל-20 נקודות שקלע במדי ממפיס גריזליס בהפסד 123:119 לאורלנדו. את אותו משחק סיים עם 5 מ-10 שלשות וקינח עם 9 אסיסטים. בדראפט 2017 הוא נבחר במקום ה-41 על ידי אטלנטה, ששלחה אותו לקבוצת הפיתוח ארי בייהוקס. דורסי רשם ב-83 משחקים במדי ההוקס 6 נקודות, 2.1 ריבאונדים ו-1.2 אסיסטים וכל זאת ב-18 דקות. בפברואר האחרון הועבר בטרייד לממפיס, בשורותיה קלע 9.8 נקודות ב 21 משחקים והוסיף 3.3 ריבאונדים ו-1.9 אסיסטים.


אגב, דורסי מייצג את נבחרת יוון החל מקיץ 2015, כששיחק בנבחרת עד גיל 19. הוא נבחרת לחמישיית הטורניר ושנה לאחר מכן עלה לסגל הבוגרת של יוון והשנה היה שייך לסגל הרחב של הנבחרת לקראת אליפות העולם שתפתח בסין.





מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי