הפועל ירושלים הודיעה: בר טימור מונה לקפטן הקבוצה

בר טימור קפטן
בר טימור קפטן | הפועל ירושלים, רשמי

אחד השחקנים היותר מזוהים עם האדומים מהבירה, שיפתח את עונתו השישית במדי הקבוצה, יחליף בתפקיד את ליאור אליהו: "זכות גדולה ומחויבות גדולה עוד יותר". גיא הראל: "בר הוא 100% הפועל"

(גודל טקסט)

אחרי שליאור אליהו עזב את המועדון בתום העונה האחרונה, בהפועל ירושלים הודיעו היום (שני) על מינויו של בר טימור לקפטן הקבוצה החל מהעונה הקרובה. הגארד בן ה-27, אחד השחקנים המזוהים ביותר עם המועדון, הצטרף לקבוצה מהבירה בקיץ 2014 והיה שותף לזכייה באליפות הראשונה בתולדותיה בעונתו הראשונה. בהמשך חגג עם האדומים אליפות נוספת ב-2017 ובעונה האחרונה הוסיף זכייה בגביע המדינה.

בעונה החולפת עלה טימור למקום ה-15 ברשימת קלעי כל הזמנים של המועדון בליגה ובסך הכל רשם עד היום לא פחות מ-264 הופעות רשמיות במדים האדומים-לבנים. בימים הקרובים הוא יפתח את עונתו השישית ברציפות במועדון, לו הפגין נאמנות גדולה כשוויתר על האפשרות לעבור למכבי תל אביב לפני שנתיים.

טימור מסר לאתר הרשמי של המועדון: "אני מתרגש מאוד. זו זכות גדולה ומחויבות גדולה עוד יותר, מספיק לראות את רשימת השחקנים הגדולים ששימשו לפניי בתפקיד כדי להבין זאת. יש לנו קבוצה נהדרת שתעשה דברים יפים השנה ואנחנו רעבים מתמיד להצלחות. יאללה הפועל!"

אחד השחקנים היותר מזוהים עם הפועל ירושלים. בר טימור. (אודי ציטיאט)
אחד השחקנים היותר מזוהים עם הפועל ירושלים. בר טימור. (אודי ציטיאט)

מנכ"ל הפועל ירושלים גיא הראל הוסיף: "זה משמח אותי לראות את בר, שהגיע אלינו בגיל 22, גדל והתפתח יחד איתנו בחמש השנים האחרונות, הופך היום לקפטן הקבוצה. בר הוא 100% הפועל, בכל צומת בקריירה הוא בחר להיות כאן, ואני בטוח שמחכים לנו עוד הרבה ימים יפים ביחד. אני מתרגש בשבילו ובשבילנו".

בתוך כך, קבוצתו של עודד קטש השלימה את הסגל לעונה הקרובה עם צירופם של דניאל רוזנבאום ודביר רינגולד. רינגולד (20, 1.95), בוגר מחלקת הנוער של המועדון, חוזר בתום עונה בה שיחק בליגה הארצית במדי מכבי רמת גן. רוזנבאום (22, 1.93), גארד-פורוורד יהודי אמריקאי, מצטרף לירושלמים ממכללת פומונה, שם רשם 18 נקודות ו-6 ריבאונדים בממוצע למשחק. סגל השחקנים של הקבוצה מהבירה צעיר מאי פעם, כאשר הגיל הממוצע עומד על 25.7 והשחקן היחיד שחצה את גיל 30 הוא ג'יימס פלדין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי