שחקני מכבי ת"א נחתו, אייסי: "מביא איתי נחישות ולחימה"

קווינסי אייסי
קווינסי אייסי | מכבי תל אביב כדורסל, רשמי

שבוע לפני פתיחת האימונים, החדשים והוותיקים הגיעו לנתב"ג שם חיכתה להם קבלת פנים מפוארת. הרכש האמריקאי: "אני בקשר עם עומרי כספי כבר שנים". ג'ייק כהן: "יש הרבה ציפיות, אני משתדל להישאר ממוקד"

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב תפתח את האימונים בשבוע הבא, ולאור הרכש הנוצץ שנעשה לאורך הקיץ היא תגיע לעונה הקרובה עם הרבה תקוות. האוהדים קיבלו היום (שלישי) בנתב"ג את פניהם של כוכבי הקבוצה הוותיקים והחדשים, ביניהם ג'ייק כהן, אנג'לו קלויארו, קווינסי אייסי, אותלו האנטר והרכש הטרי ביותר, טיילר דורסי. נעשתה גם מחווה מרגשת לדייוויד בלאט, שחשף כי הוא חולה בטרשת נפוצה, והאוהדים שרו לו וקראו בשמו.


אייסי, אולי השם הכי גדול שנחת כאן הקיץ, אמר: "הטיסה היתה בסדר, אני שמח להיות כאן. למי שלא מכיר אותי אני מביא קשיחות ולחימה, ועושה מה שצריך כדי לנצח".


הפאוור פורוורד דיבר גם על עומרי כספי, לצידו ישחק העונה במדי הצהובים: "אני ועומרי בקשר כבר שנים, אשתי ואשתו מכירות, שזה טוב. הם כבר יצרו איתנו קשר וגם אשתו של טאריק בלאק דיברה איתנו, כדי שנרגיש בבית. אני נהנה מזה ומצפה כבר להתחיל".


ג'ייק כהן.
ג'ייק כהן. "אני מראה לחדשים את המקומות בתל אביב" (מכבי תל אביב כדורסל, רשמי)


"בטוח שתהיה תקופת התאקלמות, אבל אני משחק כדורסל כבר הרבה זמן כך שנראה לאיפה זה יתפתח. אני מצפה לשחק עם כל הלב מול האוהדים האלה".


ג'ייק כהן, שיפתח את עונתו החמישית במכבי ת"א, אמר: "הקיץ היה נפלא, היתה לי חתונה והיה נחמד לצאת לחופש אחרי זכייה באליפות, זה היה נהדר. אבל הוא עבר ממש מהר. בכל שנה אנחנו מביאים הרבה כישרון ויש הרבה ציפיות, אני משתדל להישאר ממוקד. אני מנסה להראות לשחקנים החדשים את העיר, לחלוק איתם את התרבות של מכבי תל אביב, איפה אפשר לאכול וכאלה. זה תמיד מרגש כשיש חבורה חדשה, אני נרגש, האוהדים נרגשים, בואו נתחיל לעבוד".




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי