בעלי הפועל תל אביב תובע 500 אלף ש"ח מרביב לימונד

רביב לימונד
רביב לימונד | אודי ציטיאט

ידידיה רפפורט, נציג הבעלים הפרטי בהנהלת הקבוצה מליגת העל בכדורסל, הגיש כתב תביעה כלפי הכוכב לשעבר בטענה שהאחרון התראיין בתקשורת והכפיש את שמו של המועדון: "אמירות חסרות תקדים, משוללות כל יסוד ונבזיות"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

האם רביב לימונד ייאלץ לשלם לבעלי הפועל תל אביב 500 אלף ש"ח? ידידיה רפפורט, מבעלי הקבוצה, תובע את הכוכב בסכום הנ"ל בשל הוצאת דיבה. על פי כתב התביעה, לימונד התראיין זמן קצר לאחר שעזב את הפועל ת"א בסיום העונה האחרונה, והתבטא כלפי הבעלים וההנהלה בטענה שהתבצע נגדו "עוקץ כלכלי" וש"ההתנהלות היומיומית במועדון לא טובה".

רפפורט טוען כי לימונד לא רק שפעל בחוסר מקצועיות לאורך כל התקופה שלו במדי האדומים, כולל הופעה במצב ובכושר גופני ירוד, היעדרות ממשחקים ואימונים והפגנת יכולת משחק מאכזבת, אלא גם התבטא באמירות "חסרות תקדים, משוללות כל יסוד ונבזיות" – כך על פי כתב התביעה. רפפורט הוסיף כי לא מדובר בראיון אחד אלא במספר התבטאויות בהזדמנויות שונות, שמטרתן היחידה היא להוציא שם רע להפועל תל אביב ולהנהלה.

בסיום כתב התביעה נאמר כי רפפורט דורש מלימונד התנצלות בכתב על כל האמירות, לחזור בו בפלוטפורמות בהן התראיין ולשלם לו פיצוי על סך חצי מיליון ש"ח בשל הניסניון להשחיר את פניו של הבעלים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי