נועם לוי הצטרף לצוות האימון של מכבי תל אביב: "זה חלום"

נועם לוי
נועם לוי | מכבי תל אביב, אתר רשמי

המאמן בן ה-29 יקודם אחרי חמש שנים במחלקות הצעירות לקבוצה הבוגרת: "הוא מוכשר, חרוץ ועם אישיות נהדרת שתעזור לנו להפיק את המיטב", החמיא ספרופולוס

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב הודיעה היום (שלישי) על צירופו של נועם לוי בן ה-29 לצוות המקצועי של הקבוצה, אחרי חמש שנים שעבד במחלקות הצעירות של המועדון.

"כמובן שאני מאוד מתרגש", הודה לוי בראיון קצר לאתר הרשמי. "כשנודע לי על האפשרות להצטרף לבוגרים, מאוד חיכיתי שזה יקרה, להיות במקומות האלה"

"אנחנו שמחים מאוד לצרף את המאמן נועם לוי לצוות שלנו", הוסיף באתר הרשמי יאניס ספרופולוס. "הוא צעיר, מאמן מוכשר וחרוץ עם אישיות נהדרת, שתעזור לנו להפיק את המיטב מהקבוצה. אנחנו במיוחד שמחים וגאים לראות את ההתקדמות שלו ממחלקת הנוער של מכבי".

לוי, מלבד היותו מאמן כדורסל, הוא גם בוגר תואר ראשון במנהל עסקים מהמכללה למנהל ועוד הוא אמר לאתר הרשמי: "שיחקתי תחת אבי אבן בנוער של מכבי והייתי שחקן נבחרת ישראל בקדטים. אחר כך שיחקתי בליגה הלאומית מספר שנים, כאשר אחת הקבוצות הייתה קבוצה-בת של מכבי. אימנתי שנה אחת בזכרון יעקב וזאת השנה החמישית שלי במחלקת הנוער של מכבי. 


נועם לוי (האתר הרשמי)

"בשנה האחרונה אימנתי את קבוצות נערים ב' לאומית (ט') וילדים א' לאומית (ח'). זכינו בטורניר הבינ"ל בבולוניה עם קבוצת הנערים, פעם ראשונה שקבוצת הנערים שלנו מנצחת בטורניר הזה", המשיך נועם לוי. "עזרתי בעבר גם למחלקת הסקואוטינג ועכשיו אני מצטרף לצוות המקצועי של הבוגרים. זאת הזדמנות כמובן בשבילי ללמוד ממאמנים ברמה הכי גבוהה כמו יאניס ויתר העוזרים ואעשה כל מה שאני יודע כדי לדחוף ולעזור לקבוצה להגיע למקומות הכי גבוהים שהיא יכולה. כמו שאצל כל שחקן החלום הוא להגיע למכבי, כך גם אצל כל מאמן. אני לא רואה את עצמי כרגע בשום מקום אחר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי