דרוקר: "כל זר שמגיע רוצה אליפות, עד שהוא מבין איפה נחת"

שרון דרוקר
שרון דרוקר | עדי אבישי

מאמן הפועל חולון דיבר ב-103fm והתייחס לציפיות ("רוצים פיינל פור בליגה ובגביע"), בניית הקבוצה ("כולם מחפשים גניבה, כמו אלייז'ה בראיינט") ולשחקן הכי מבטיח שלו: "רואים שמלאקי ריצ'ארדסון שחקן מיוחד"

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

הפועל חולון עברה מהפכה די רצינית בקיץ האחרון. בנוסף לעזיבתו של המאמן דן שמיר אחרי ארבע עונות, כלל הזרים ששיחקו בקבוצה בשנה האחרונה עזבו ובראשם ה-MVP של ליגת העל בעונה הקודמת, קורי וולדן. אבל הסגולים צפויים להמשיך להתחרות בצמרת הכדורסל המקומי, בהדרכתו של המאמן החדש שרון דרוקר, שהתראיין הערב (שלישי) ל-103fm ודיבר על היעדים לעונה הקרובה, השינוי שהוא יביא איתו, ההתקדמות בהחלמתו של גיא פניני והשם המסקרן ביותר שנחת הקיץ בקבוצה – מלאקי ריצ'ארדסון.

תחילה נתן המאמן עדכון לגבי מידת המוכנות של קבוצתו לעונה: "חלק מהשחקנים הגיעו בכושר סביר כדי להתחיל קדם עונה. ארבעת הזרים שהחתמנו מלאי רצון ומוטיבציה, עובדים קשה, מנסים ללמוד את השיטה כל אחד עם הדברים שיש בו, ביחד עם הישראלים. סך הכל נראים טוב".

ההבדלים בין הפועל חולון לאילת: "קודם כל צריך לשכוח מה היה באילת ולהתחיל מאפס. נצטרך להביא את האקס פקטור, כימיה, עזרה אחד לשני. מהר מאוד רואים אם הקבוצה מלוכדת ואם לאנשים אכפת אחד מהשני ולא רק מעצמם. מסכים שזו עבודה קשה, אבל אני כן רואה אצלם רצון והם עובדים כדי להשתפר".

מתחיל עידן חדש במועדון הסגול. שרון דרוקר. (לירון מולדובן)
מתחיל עידן חדש במועדון הסגול. שרון דרוקר. (לירון מולדובן)

למה התכוון כשאמר שהוא בונה קבוצה "באובססיביות": "אני לא מרפה עד שאני מקבל מה שאני רוצה. אני סוג כזה של בן אדם. משכנע, מגביר קצב ושולח אנשים כדי להנחית פה שחקנים שמתחרות עליהם הרבה קבוצות באירופה. כולם מחפשים את ה"גניבה" הזו, כמו אלייז'ה בראיינט שהגיע ב-70 אלף דולר והפך למשהו הרבה יותר גדול. אפשר להביא שחקנים יותר זולים ממה שהערך שלהם יהיה בעוד שנה".

היעדים לעונה הקרובה: "בארץ נרצה ללכת לפחות לפיינל פור גם בליגה וגם בגביע, באירופה יהיה יותר קשה ואני מחפש גבוה נוסף שישלים את הפאזל יחד עם לטאביוס וויליאמס. מאוד חשוב השחקן הזה שיעזור לנו להתחרות בכבוד באירופה בבית הקשה שקיבלנו".

מה ישתנה בקבוצה ביחס לקדנציה של דן שמיר: "אני אוהב אותו, אבל אנחנו מאוד שונים במון דברים ורק הזמן יגיד אם זה עשה טוב ואם הקבוצה תיראה כמו שאני רואה. מקווה שיראו את הדברים שאני עושה עד עכשיו, בנוסף למה שאנחנו עושים בהכנה".

חולון תהיה שונה אחרי ארבע שנים תחת דן שמיר. (לירון מולדובן)
חולון תהיה שונה אחרי ארבע שנים תחת דן שמיר. (לירון מולדובן)

מה הוא בונה אחרת בעקבות היעדרותו של פניני הפצוע: "ברגע שנכניס עוד גבוה, ננסה להסתדר בלעדיו. הוא עובד בצמוד אלינו ועושה הכל ונראה באמת טוב, אני כל הזמן אומר לו שהוא נראה אותו דבר. הרופא אמר שרק עוד שבועיים הוא יתן הערכה מתי הוא יכול להיכנס למגע וגם זה צפוי להיות בהדרגה".

האם הציפיות מלחיצות אותו: "מצד אחד זה מחמיא וכיף, אני שומע גם שכל שחקן אמריקאי שנוחת אומר שהוא רוצה אליפות, עד שהוא מבין לאיפה הוא הגיע. מצד שני, אני שלם עם מה שאני מביא לשולחן ואם זה יצליח, נהדר. אין לי דרך לשלוט במה שקורה מלבד מה שקשור אליי".

חולון הנחיתה את אחד השמות המסקרנים בליגה - מלאקי ריצ'ארדסון. (Vaughn Ridley/Getty Images)
חולון הנחיתה את אחד השמות המסקרנים בליגה – מלאקי ריצ'ארדסון. (Vaughn Ridley/Getty Images)

איך תיראה חולון בעידן שאחרי החוק הרוסי: "אני לא משחק בהכרח לפי החוקים, כמו שגם כשהיה חוק רוסי שיחקתי באילת עם שלושה-ארבעה ישראלים. יהיו לנו ישראלים טובים מאוד, שכולם ישחקו ואני לא מסתכל על החוקים".

לסיום, דרוקר התייחס לשם המסקרן ביותר שנחת בקבוצה שלו – מלאקי ריצ'ארדסון: "הוא טאלנט. עשה שני אימונים ומיד רואים שמדובר בשחקן מיוחד. מידות מדהימות לגארד, יכול לעשות המון דברים עם הכדור. יש לו יכולת מסירה מצוינת והוא יכול לשחק בשלוש עמדות הגארד. אבל גם הוא בא עם צ'יפ על הכתפיים מאז שהוא צעיר, לא הסתדר לו ב-NBA כי חסרה לו קצת אתלטיות ואולי כישרון כדי להיות ברמה שציפו ממנו שם. אבל באירופה הוא יכול להיות שחקן מצוין ואנחנו נעבוד איתו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי