הכנה: נס ציונה גברה 84-85 על ראשל"צ, סל ניצחון לקוק

נדב זילברשטיין
נדב זילברשטיין | לירון מולדובן

הפורוורד האמריקאי הצטיין עם 23 נקודות במהלך המשחק הצמוד, ואף קלע מחוץ לקשת 7 שניות לסיום. הולוול הוסיף 18 בעצמו, ואילו לימונד תרם 10. צ'וברוביץ' רשם בכורה במדי המפסידה, בה בלט המילטון עם 22 נק

(גודל טקסט)

לקראת פתיחת ליגת העל בכדורסל והמשחקים באירופה, עירוני נס ציונה ניצחה היום (שישי) בצורה דרמטית 84-85 בביתה את מכבי ראשון לציון במסגרת משחק אימון. החבורה של נדב זילברשטיין, אשר תשחק יורופקאפ, רשמה ניצחון ראשון לעונה  במשחק בו בלט הפורוורד דקוואן קוק, שקלע שלשה שבע שניות לסיום, וסחט במהלכה גם עבירה שהבטיחה את הניצחון.

הפורוורד ג'רמי הולוול הוכיח שיהיה גורם מרכזי בעונה הקרובה בנס ציונה, והוסיף 18 נקודות בעצמו. רביב לימונד, שהצטרף ביולי האחרון לשורות הכתומים תרם 10 משלו, וגם אלוף אירופה הצעיר עידן אלבר לקח חלק במפגש וקלע 2 נקודות.

בצד של ראשל"צ, אשר תיקח חלק העונה בטורניר היורוקאפ, בלט במיוחד הגארד אלכס המילטון שקלע 22 נקודות. מי שלא היה זמין עבור המאמן גיא גודס הוא דריל מונרו, אך מי שכן נכח היה הסנטר ג'ונתן וויליאמס, שרשם 17 נקודות. ג'ורדן סווינג הסתפק ב-4 בלבד. אלכס צ'וברוביץ', אשר הצטרף בתחילת השבוע לקבוצה שותף ותרם 9 נקודות.

המצטיין קוק מול סווינג. משחק צמוד באולם לב המושבה (מאיר אבן חייים)
המצטיין קוק מול סווינג. משחק צמוד באולם לב המושבה (מאיר אבן חיים)

הפועל באר שבע – הפועל גלבוע גליל 63:66
במשחק אימון נוסף שנערך היום באולם הקונכיה בבאר שבע, גברה הקבוצה אותה מאמן רמי הדר על גלבוע גליל 63:66. טי.ג'יי וויליאמס הוביל את ב"ש עם 24, יפתח זיו קלע 20 למפסידים. האורחים מגן נר חסרו את יותם חנוכי ואדגר סוסה שרק נחת בארץ. בבאר שבע נעדר נייט לינהארט שחתם בקבוצה אתמול.

באר שבע הובילה לאורך כל המשחק פרט לדקה וחצי, אך ההפרש לא עלה מעל 9 נקודות בשום שלב. היא הובילה בפערים קטנים לאורך כל המחצית הראשונה, בסיומה הוליכה 35:39. הקצב ההתקפי הנמוך נשמר ברבע האחרון ובסיומו יצאה החבורה של רמי הדר כשידה על העליונה – 63:66 מקליעת עונשין של זאק.

קלעו לב"ש: טי.ג'יי וויליאמס 24 (3-5 לשלוש, 3 חטיפות, 6 איבודים), סטיב זאק 11 (11 ריבאונדים, 3 חסימות), ספנסר וייס 8, ג'ון פטרוסילי 7, פיליפ הרץ 5, בן אייזנהארט, אנטוני לורנס ונועם לייש 3 כל אחד, עמית זיס 2.

קלעו לגלבוע גליל: יפתח זיו 20 (4-7 לשלוש), ג'סטין טילמן 12 (4-5 מהשדה), נתנאל ארצי 10 (5-8 מהקו), ג'ארמר גאלי 6, אייל ננקין 4, גיל בני, עמית גרשון (7 ריבאונדים) ועמית ראובן 3 כל אחד, עידו פליישר 2.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי