נתנאל ארצי ויותם חנוכי ישמשו במשותף כקפטנים גלבוע/גליל

נתנאל ארצי
נתנאל ארצי | עדי אבישי

המאמן ליאור ליובין מאמין כי הבחירה תקדם את שני השחקנים הכישרוניים. ארצי: "אני מאוד נרגש, שמח וגאה לקבל את המינוי. כבוד גדול". חנוכי: "מתרגש ומצפה לפתיחת העונה"

(גודל טקסט)

לגלבוע/גליל יש קפטן חדש. לא אחד, שניים. הקפטנים החדשים של הגלבוע, הם נתנאל ארצי ויותם חנוכי. ארצי, שנבחר בעונה שעברה במדי הקבוצה כשחקן המשתפר שלה לאחר שגילה יכולת טובה לאורכה, ממשיך במועדון לעונה נוספת. חנוכי, שחקן הבית המקומי מבית היוצר של מועדון הנוער גלבוע/מעיינות, היה שותף לזכייה של נבחרת העתודה, באליפות אירופה האחרונה.

המאמן ליאור ליובין אמר: "אחרי קיץ של מתיחת פנים משמעותית, זה רק טבעי שנתנאל ארצי, שחקן טוב שממשיך אצלנו, וימשיך להשתפר, ויותם חנוכי, שחקן מקומי מהגלבוע, שגדל בקבוצה וצפוי לו עתיד גדול, ימונו לקפטנים משותפים. אלה שחקנים שאנחנו מאמינים בהם, ואני סמוך ובטוח כי התפקיד יעזור להם הן כשחקנים, הן כחברים לקבוצה וכבני אדם להיות טובים יותר".

נתנאל ארצי הגיב למינוי: "אני מאוד נרגש, שמח וגאה לקבל את המינוי, כבוד גדול הוא לי לשמש כקפטן גלבוע/גליל קבוצה משפחתית עם  קהל חם ואווירה של משפחה גדולה, וברגע הראשון שהגעתי לגלבוע התאהבתי במועדון, באזור, באווירה, שמח על בחירתו של חברי לקבוצה יותם חנוכי לשמש בתפקיד עמי, ואנחנו נבצע אותו הכי טוב שיש. תודה גלבוע אוהב אתכם מכל הלב, אדום עולה".

יותם חנוכי הוסיף: "כבוד אדיר להיות קפטן גלבוע/גליל, בשיתוף עם נתנאל ארצי, שיש לי איתו קשר נהדר. אני נרגש מאוד לקבל את התפקיד המיוחד הזה, שהוא חלום מהרגע שהתחלתי במועדון שלנו. מתרגש ומצפה לפתיחת העונה, יאללה גלבוע".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי