הפועל ת"א נפרדה מעומר גרינשטיין: "חלמתי להיות חלק מהמועדון"

אוהדי הפועל תל אביב
אוהדי הפועל תל אביב | עדי אבישי

מנהל הקבוצה שהחל את דרכו ב-2007 כאפסנאי ומוכר בכינוי "קורקי", יוחלף באיתי ברגר שימשיך לשמש גם כדובר: "אני יוצא לחפש את ההרפתקה הבאה שלי"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

עומר "קורקי" גרינשטיין, מי ששימש בארבע השנים האחרונות כמנהל הפועל תל אביב, סיים את תפקידו בקבוצה ומי שיחליף אותו יהיה איתי ברגר שימשיך במקביל בתפקידו כדובר המועדון.

הפועל ת"א פרסמה היום על החילוף בניהול בקבוצה וברכה את קורקי: "מודים לקורקי על תרומתו למועדון במשך יותר מעשר שנים. קורקי החל את דרכו בשנת 2007 בליגה ב', כאפסנאי לצידו של אורי שלף ז"ל. יחד, עבר את כל עליות הליגה וההישגים בליגות הנמוכות, כולל ההעפלה לליגת העל והכניסה לאולמנו הביתי. לאחר מותו של אורי בטרם עת, מונה כמחליפו ומאז אפריל 2015 עד לימים אלו, שימש כמנהל הקבוצה. בשם האוהדים, חברי ההנהלה, השחקנים, המאמנים והצוותים המקצועיים לאורך השנים, אנו מאחלים לו הצלחה בהמשך דרכו – כשתמיד יישאר חלק ממשפחת הפועל תל אביב בכדורסל".

גרינשטיין אמר לאחר ההודעה על עזיבתו: "בתור ילד באוסישקין תמיד היה לי חלום להיות חלק מהארגון הזה שנקרא הפועל תל אביב כדורסל. לצערי, באוסישקין לא הייתי חלק מהמערכת, אבל הייתה לי הזכות והכבוד לקחת חלק בחזרה של הפועל תל אביב לליגת העל. אורי שלף, זכרו לברכה, אמר לי תמיד: 'קורקי, לא נהיה פה לנצח, אבל עשינו את שלנו, הפועל בליגת העל. לאחר ארבע שנים כמנהל הקבוצה ו-12 שנים במועדון אני רוצה להודות לכולם על הגשמת החלום. אני יוצא לחפש את ההרפתקה הבאה שלי".

יו"ר המועדון רמי כהן: "אנחנו רוצים לאחל לקורקי המון הצלחה ובטוחים שיצליח בכל אתגר שיפנה אליו. קורקי הפך לבן משפחה גם בהפועל וגם באופן אישי ואני בטוח שדרכינו עוד יצטלבו בעתיד. בהצלחה קורקי!"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי