ספרופולוס: "יש לנו ציפיות גדולות, תהיה עונה מוצלחת"

יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס | מכבי תל אביב האתר הרשמי

מכבי תל אביב יוצאת לטורנירי הכנה וכבר בשבת תעלה לראשונה העונה על הפרקט למשחק בפולין נגד פרטיזן בלגרד, המאמן סיפר באירוע לחברי מועדון הפלטינום: "התאמנו ממש טוב והמשחקים הבאים יעזרו לנו בוודאות"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תצא היום (חמישי) לטורניר ראשון העונה בפולין, במהלכו תפגוש בשבת את פרטיזן בלגרד, קבוצתה בה משחק קורי וולדן, ה-MVP של ליגת ווינר מהעונה שעברה. מפולין תצא מכבי ת"א לצרפת לטורניר נוסף.

אמש קיימה הקבוצה אירוע הוקרה למועדון הפלטינום, יושבי תאי הכבוד והספונסרים של הקבוצה בו הציגה בהיכל מנורה מבטחים את שחקניה לעונה הקרובהושם אמר יאניס ספרופולוס, מאמן הקבוצה: "פתחנו את הבית שלנו למועדון הפלטינום ולכל הספונסרים שלנו, לכל השותפים של המועדון שתומכים בנו, שעוזרים לנו להשתתף בכל המפעלים שאנחנו משתתפים בהם. ‏אנחנו רוצים לפתוח את הלב לכל האנשים שעוזרים לנו, ואנחנו גאים שהם לצידנו".

על שעברה הקבוצה עד כה הוסיף: "התאמנו ממש טוב עד כה. עכשיו כשסיימנו את החלק הראשון של ההכנה – נתחיל את המסע שלנו בפולין וצרפת, המשחקים הללו יהיו המשחקים הראשונים החשובים שבהם ניקח חלק, כי דרך המשחקים הללו אנחנו נמצא את הכימיה שלנו ונגדיר תפקידים, נראה את הטעויות שלנו לשפר את המשחק שלנו, והמשחקים האלו יעזרו לנו בוודאות".

המאמן גם התייחס לסקוטי ווילבקין, שנמצא עם הנבחרת הלאומית של טורקיה בגביע העולם שנערך בסין: "סקוטי שחקן חשוב עבורנו, כמו כל השאר, הוא חסר לנו עכשיו אבל הדבר הטוב הוא שהוא לא שחקן חדש בקבוצה. כבר שיתפנו פעולה בשנה שעברה והוא מכיר את הפילוסופיה של הקבוצה ושלי היטב ואני מכיר אותו היטב, ואני לא חושב שהוא יזדקק לזמן נוסף מעבר לתקופת ההתאוששות מגביע העולם כדי להיכנס לעניינים".


ווילבקין. "לא יזדקק לזמן נוסף מעבר להתאוששות" (HECTOR RETAMAL/AFP/Getty Images)

על הציפיות מהקבוצה: "ראשית אני רוצה לומר שהכי חשוב זה להישאר צנועים ולעבוד קשה, יש לנו ציפיות גדולות וחלומות גדולים עבור הקבוצה הזו, אבל צריך להתקדם צעד אחר צעד, אבל יהיו גם רגעים קשים ואנחנו נצטרך להיות חזקים ולהמשיך לעבוד להילחם ולהשתפר, ואני חושב שאחרי חודשי ההכנה תהיה לנו עונה מוצלחת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי