Sport1 Banner

גורקה חזר לבני הרצליה: "אעשה הכל כדי שנשוב לליגת העל"

מיקי גורקה
מיקי גורקה | עדי אבישי

המאמן בן ה-46 ינסה להוביל את היורדת ללאומית בחזרה לליגת העל, תהיה זו עבורו עונה חמישית בקבוצה מהשרון אותה הצעיד בעבר עד לרבע גמר הפלייאוף ולעונה אירופית: "מודה להנהלה על האמון המחודש שנתנו בי"

(גודל טקסט)

בני הרצליה, היורדת הטרייה לליגה הלאומית, הודיעה הבוקר (חמישי) על מינויו של מיקי גורקה בן ה-46, שישוב למועדון לקדנציה שנייה אחרי שאימן במועדון בין השנים 2015-2018, במהלכן הוביל את הקבוצה פעמיים לפלייאוף ולחזרת הקבוצה לזירה האירופית במשחקי היורופקאפ.

בעונת 2014/15 גורקה הצטרף לבני הרצליה כעוזרו של מולי קצורין, אך במהלך העונה החליף את קצורין, חילץ את הקבוצה ממאבקי התחתית למאבק על הכניסה לפלייאוף עם שמונה ניצחונות לעומת שבעה הפסדים. לאור ההצלחה הוארך חוזהו של גורקה, שהוביל את הרצליה לשתי עונות בהן רצה הקבוצה בחלק העליון של הטבלה לאורך רוב השנה ואחרי שנים רבות הגיעה לפלייאוף, שם הודחה על ידי מכבי ת"א בשלב רבע הגמר, בין היתר בעקבות לא מעט פציעות של השחקנים המובילים בקבוצה. במהלך עונת 2017/18 סיים את דרכו בקבוצה בעקבות פתיחת עונה לא טובה.

מיקי גורקה: "אני רוצה להודות לבעלים ולהנהלה על האמון המחודש שהם נותנים בי. אני שמח לחזור לקבוצה שהייתה לבית שני עבורי בתקופתי פה ואני מחויב לעשות הכל כדי להחזיר את המועדון לליגת העל". 

במסגרת תקופתו, וכחלק ממדיניות הקבוצה לאורך השנים, גורקה הוביל קו לקידום שחקנים צעירים ישראלים רבים, כשבין השאר פרצו תחתיו כרם משעור, אבירם זליקוביץ', אור לאומי, תום מעיין ויפתח זיו. בנוסף למינוי המאמן, בקבוצה ימשיכו שלושת השחקנים שהיו חתומים מעונות קודמות על חוזים רב-שנתיים: אור לאומי, שפרץ בבני הרצליה תחת מיקי גורקה ויחזור לשתף פעולה עמו, גייב לוין שממשיך לעונה שנייה בקבוצה ונעם אביבי שחוזר מעונת השאלה בהפועל כפר סבא. עם מינויו כמאמן יואץ המו"מ עם השחקנים הפנויים בשוק כדי להשלים את הסגל בהקדם עד פתיחת האימונים ב-15 לחודש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי