ההכנות החלו: הפועל ת"א ניצחה 83:88 את גלבועגליל

תומר גינת
תומר גינת | עומרי שטיין

בית הלחמי ניצח את האקסית במשחק שנערך הערב בגן נר. גינת היה הקלע המצטיין עם 20 נקודות, גם גריפין בלט עם 17. סוסה, שחקן הרכש החדש, תרם 18 נקודות לקבוצה של ליובין

(גודל טקסט)

הפועל ת"א וגלבוע/גליל פתחו הערב (חמישי) בגן נר את ההכנות המעשיות לקראת העונה שבפתח. שחקניו של אריאל בית הלחמי ניצחו את קבוצתו הקודמת 83:88.  

האדומים מת"א הציגו מחצית שנייה טובה מאוד כשניצלו את חסרונם בגלבוע של הסנטר ניק וורד, שרק הצטרף לקבוצה, ואת הקפטן והסמוול פורוורד יותם חנוכי שנמצא בקורס בצבא.

גלבוע/גליל פתחה בחמישייה עם זיו, סוסה, ארצי, טילמן ופליישר, כשמנגד ת"א עם גריפין, פרוויס, רודריגז, גינת וטרדוול. הרבע הראשון התנהל בקצב גבוה ובסיומו נתן גריפין יתרון 26:28 לאורחים. החבורה של ליאור ליובין ספגה בעשר הדקות הבאות חצי מהכמות שהרשתה ברבע הפותח ובהובלת טילמן שקלע 15 נקודות במחצית נטלה את ההובלה בירידה להפסקה, 42:48.

איבודי כדור רבים של גלבוע הובילו לרצף מתפרצות של ת"א, שהפכה את התוצאה שוב ולאחר חילופי שלשות יפות של גרשון וגריפין סיימו חניכיו של אריאל בית הלחמי את הרבע השלישי ביתרון 68:69. גרשון חימם את הידית והמשיך את הנדנדה, אבל טרדוול וגינת בדקות טובות העניקו לאורחים מת"א את הניצחון הראשון העונה.


בית הלחמי (עדי אבישי)

קלעו לת"א: תומר גינת 20, מלקולם גריפין 18, דימטריוס טרידוול11, שוכמן 8, כדיר 7, דסי רודריגז 9, רודני פרוויס 7 כ"א, מדר 6.
לגלבוע/גלבוע: אדגר סוסה 18, טילמן 17, גרשון 14, גאלי 10, ארצי 6, בני וזיו 5 כ"א, סרור 4, פליישר וננקין 2 כ"א. לא שיחקו: ניק וורד ויותם חנוכי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי