הסגל הושלם: עירוני נהריה הודיעה על הצטרפותו של ג'רל מקניל

ג'רל מקניל
ג'רל מקניל | עירוני נהריה

הגארד יחבור שוב לדני פרנקו לאחר שנתיים בהפועל תל אביב: "תוספת כוח משמעותית עבורנו בשני צידי המגרש". הקהל מביע תמיכה רבה בקבוצה החדשה: "עד כה נרכשו מעל 1,000 מנויים. יהיה חם בנהריה"

קבוצות: עירוני נהריה
(גודל טקסט)

עירוני נהריה השלימה את הסגל לעונה הקרובה. הסגולים הודיעו היום (שישי) על הצטרפותו של הגארד ג'רל מקניל (1.90, 32), אשר ימשיך לשחק תחת המאמן דני פרנקו, לאחר שהצמד שיתף פעולה בשתי העונות האחרונות בהפועל תל אביב.

בעונה שעברה העמיד מקניל במדי האדומים שורה סטטיסטית של 13.4 נקודות, 3.8 ריבאונדים ו-3.5 אסיסטים בממוצע למשחק, וכאמור משלים את הסגל של הקבוצה הצפונית, אשר החתימה במהלך הקיץ גם את טראוויס ווריק, טוני גפני, איתי שגב, דומיניק ווטרס, איגור קולשוב, ג'ף אדריאן ואייל שולמן.

"אני שמח להשלים את הסגל עם שחקן איכותי בדמותו של מקניל" סיפר פרנקו. "הוא תוספת כוח משמעותית עבורנו בשני צידי המגרש. הווינריות, הכישרון ההתקפי, והקשיחות ההגנתית שהוא מביא למגרש מייצבת עבורנו סגל קשוח, מנוסה ורעב להצלחה".

דני פרנקו. הסגל הושלם לאחר החתמתו של מקניל. (לירון מולדובן)
דני פרנקו. הסגל הושלם לאחר החתמתו של מקניל. (לירון מולדובן)

"המשימה שלנו עכשיו היא לעבוד ביעילות ובסבלנות על מנת להתלכד ולהתגבש מיחידים וזרים לקבוצה. אני קורא לכל אוהדי הכדורסל בנהריה, להגיע ולרכוש מינוי על מנת שהאולם בעין שרה יהיה מלא, חם ותומך, כמו שהקהל שלנו יודע לעשות" סיכם המאמן.

היו"ר ניסים אלפסי הוסיף: "אין לי ספק שהולך להיות 'חם' בנהריה העונה. עד כה נרכשו מעל 1,000 מנויים, דבר המעיד על האמון של האוהדים בקבוצה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי