אייסי: "מתכוון לתת הכל. רוצה להתפתח מדי אימון ומשחק"

קווינסי אייסי
קווינסי אייסי | Abbie Parr/Getty Images

הפורוורד החדש של מכבי ת"א: "חייב לעשות את ההתאמות לכדורסל האירופי. אנחנו מנסים ללמוד את השיטה של המאמן". המשחק הקרוב נגד פרטיזן: "רוצים לראות את היכולות שלנו". המועדון ערך סיור במחנה ההשמדה חלמנו

(גודל טקסט)

קווינסי אייסי מתכונן לעונתו הראשונה באירופה. הפאוור פורוורד האמריקאי יתמודד מחר (שבת, 17:30) עם מכבי תל אביב נגד פרטיזן בלגרד בולוצלאווק שבפולין, במסגרת משחק האימון הראשון של הצהובים לקראת עונת 2019/20.

ערב הנסיעה לפולים שוחח אייסי עם כלי התקשורת וסיפר: "טוב לי כאן ואני מרגיש נהדר. אנחנו נמצאים בשלב בו אנו לומדים את השיטה של המאמן. אני מתכוון להביא לקבוצה את כל מה שיש לי ותמיד אני אביא. קשיחות, אנרגיות חיוביות והשאר יבוא מאליו".

לאחר מכן הבהיר השחקן: "חייבים לעשות התאמות. מדובר בשנה הראשונה שלי באירופה וכל מה שאני רוצה זה להתפתח מדי אימון ומשחק על הפרקט, כמו יתר החברים שלי. אנחנו מחכים למשחק הראשון כדי לראות למה אנחנו מסוגלים ומה צריך לעשות כדי להיות טובים יותר".

אייסי.
אייסי. "רוצה להתפתח מידי משחק ואימון" (Christian Petersen/Getty Images)

אייסי הבטיח בנוסף כי הוא וחבריו מתכוונים לעבוד קשה העונה: "אנחנו לומדים להכיר האחד את השני מדי יום. אנחנו נמצאים בשלבים הראשונים של התהליך וכולם כאן אנשים נהדרים, עם אופי נפלא ואני חושב שזה מה שהכי חשוב"

"למאמן יש שיטה, וכל השחקנים ללא יוצא מהכלל מנסים להתאים את עצמם אליה, ואני מאוד מרוצה מזה. אם נסמוך אחד על השני, נצליח להשתפר ממשחק למשחק. צעד אחר צעד" סיכם השחקן.

עוד לפני המשחק נגד הסרבים, מכבי ת"א סיירה היום במחנה ההשמדה חלמנו, המרוחק כשעה נסיעה מהעיר ולוצלאווק, לה קיים קשר היסטורי עם המועדון, כשלפי ההיסטוריה העיר המדוברת הייתה המקום הראשון בו הוכרחו יהודים לענוד את הטלאי הצהוב הידוע לשמצה, אשר מהווה מקור לצבע המדים של מכבי ת"א.

אנשי ושחקני מכבי ת
אנשי ושחקני מכבי ת"א במהלך הביקור במחנה ההשמדה חלמנו (מכבי תל אביב כדורסל, רשמי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי