ניצחון שני להפועל ירושלים בהכנה, 76:89 על מכבי ראשל"צ

שחקני הפועל ירושלים
ג'יימס פלדין עם טיישון תומאס | דני מרון

לפני היציאה למחנה האימונים באיטליה, מחזיקת הגביע גברה על סגנית האלופה. חמישה שחקנים של עודד קטש קלעו בספרות כפולות. דריל מונרו ואדם אריאל נעדרו אצל הכתומים, שאותם הוביל וויליאמס עם 19 נקודות

(גודל טקסט)
הפועל ירושלים גברה היום (ראשון) 76:89 על מכבי ראשון לציון במשחק הכנה שנערך באולם מלחה. מחזיקת הגביע שיחקה בהרכב מלא, בעוד הכתומים חסרו את דריל מונרו ואדם אריאל שסוחבים פציעות קלות, אך שיתפו לראשונה את הרכש החדש, הרכז דבון סאדלר.


ירושלים פתחה בחמישייה עם בלאט, פלדין, לוקט, בריימו ותומאס, בראשל"צ עלו המילטון, דוברת, סווינג, בלייזר ו-וויליאמס. שחקניו של עודד קטש פתחו בקצב מהיר, נהנו מיכולת טובה של נמרוד לוי שעלה מהספסל וסגרו את הרבע הראשון ביתרון 19:29 אחרי תשע נקודות ללא מענה. סגנית האלופה ניסתה לחזור למשחק בעזרת דקות טובות של וויליאמס וסווינג, אבל התקשו בעיקר בגלל אחוזי קליעה רעים מעבר לקשת ומהקו וירדו למחצית בפיגור 42:33.


ברבע השלישי ראשל"צ נראתה טוב יותר, אבל ירושלים המשיכה באותו הקצב מהמחצית הראשונה וברחה ליתרון שיא של 16 נקודות. עם זאת, חניכיו של גיא גודס עמדו בקצב ושמרו על פער של שמונה נקודות בסיום הרבע. המארחים המשיכו להיות עדיפים בעשר הדקות האחרונות, שמרו על יציבות ובסיום ניצחו בהפרש דו ספרתי.


מחר יצאו האדומים למחנה אימונים בסרדיניה שבאיטליה, בו יפגשו את דינמו ססארי ולאחר מכן את חימקי מוסקבה.




קלעו להפועל ירושלים: טיישון תומאס ותמיר בלאט 11 נקודות כל אחד, ג'יימס פלדין, נמרוד לוי וסולימאן בריימו 10 כ"א, מינדאוגאס קופשאס 8, איזייאה קאזינס, טרנט לוקט וג'ייקובן בראון 6 כ"א, בר טימור 5, עידן זלמנסון 4, דניאל רוזנבאום 2.


קלעו למכבי ראשל"צ: ג'ונתן וויליאמס 19, ג'ורדן סווינג 17, עוז בלייזר 15, דבון סאדלר 9, אלכס המילטון 8, אלכס צ'וברביץ' 4, ניב בלול 3, נמרוד טישמן 1.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי