ירושלים גברה על ססארי, הפועל ת"א ניצחה את מכבי חיפה

עידן זלמנסון
עידן זלמנסון | הפועל ירושלים

מחזיקת הגביע פתחה את מחנה האימונים באיטליה עם ניצחון 97:105 בהארכה על קבוצתו של קרטיס ג'רלס, עודד קטש הורחק. אריאל בית הלחמי וחניכיו רשמו 79:84 על הירוקים

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים פתחה היום (שלישי) את מחנה האימונים שלה באיטליה עם ניצחון 97:105 על דינמו ססארי, לאחר הארכה. למרותו שהיה מדובר במשחק הכנה בלבד, האווירה בו הייתה מתוחה מהמקובל בשלב זה של העונה ומאמן מחזיקת הגביע עודד קטש הורחק במהלך תוספת הזמן, לאחר שנשרקו לו שתי עבירות טכניות. טיישון תומאס נעדר בשורות הירושלמים, כיוון שמתח את שריר הירך האחורי במהלך החימום. הסנטר ייבדק ובימים הקרובים תתקבל החלטה באשר להמשך הטיפול בו. במדי היריבה שיחק אקס ירושלים קרטיס ג'רלס, שזכה עם האדומים באליפות ב-2017.

ג'רלס היה גם זה שקבע שוויון בסיום הזמן החוקי, עם שלשה שאיזנה את התוצאה על 85:85. בחמש הדקות הנוספות, ג'ייקובן בראון לקח פיקוד על הקבוצה מהבירה עם שתי שלשות ויחד עם נקודות של הקפטן בר טימור, ירושלים ברחה ליתרון של שמונה נקודות, עליו שמרה עד הסיום.

קלעו להפועל ירושלים: ג'יימס פלדין 19, ג'ייקובן בראון 18, טרנט לוקט 17, עידן זלמנסון 11, מינדאוגאס קופשאס 10, תמיר בלאט ובר טימור 7 כל אחד, סולימאן בריימו 6, אייזיאה קאזינס 5 ונמרוד לוי 4.

משחק טוב לרכש החדש של ירושלים, טרנט לוקט. (הפועל ירושלים)
משחק טוב לרכש החדש של ירושלים, טרנט לוקט. (הפועל ירושלים)

גם הפועל תל אביב עלתה היום על הפרקט והשיגה את ניצחונה השני בהכנה, עם 79:84 על מכבי חיפה בהיכל "קבוצת שלמה". מהסגל של אריאל בית הלחמי נעדרו הסנטר דימיטריוס טרידוול, שסובל מפגיעה קלה בברכו והמתאזרח אייזאה אייזנדורף, שלא היה כשיר במאת האחוזים למפגש. בשורות הירוקים, גרגורי ורגאס שהשתתף באליפות העולם עם נבחרת ונצואלה, טרם הצטרף לקבוצה ולכן לא לקח חלק במשחק.

התל אביביים הוליכו בפער דו ספרתי במהלך הרבע השלישי, אך ברבע האחרון קפטן החיפאים ווילי וורקמן הוביל מיני-קאמבק, שצימק את ההפרש לשלוש נקודות כדקה לסיום המשחק, אך שלשה של דסי רודריגס סגרה עניין והשאירה את הניצחון בצד האדום.

תומר גינת הצטיין בהפועל תל אביב, עם 24 נקודות ותשעה כדורים חוזרים. רודריגס סיים עם 17 ושבעה ריבאונדים. בחיפה, חמישה שחקנים קלעו בספרות כפולות ובראשם סקוט סאגס, שתרם 16. רומן סורקין סייע לו עם 14 נוספות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי