ניצחון שני ברציפות למכבי תל אביב, שגברה על שולה בצרפת

אלייז'ה בראיינט
אלייז'ה בראיינט | מכבי תל אביב, רשמי

אחרי פתיחה שקולה, הצהובים טיילו מול המארחת בזכות יכולת טובה של נייט וולטרס (16 נק' ללא החטאה) וטיילר דורסי (13) והשיגו 77:89. אבדיה פתח בחמישייה וקלע 8, כספי הסתפק ב-2. במוצאי שבת: הגמר נגד לה מאן

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)
אחרי שגברה על שטרסבורג, מכבי תל אביב המשיכה הערב (חמישי) בהכנות לקראת עונת 2019/20 והשיגה ניצחון שני ברציפות במשחקי האימון כשגברה על שולה הצרפתית 77:89. בשבת (21:00) תפגוש אלופת ישראל בגמר טורניר פרו-סטארס את לה מאן המקומית.


נייט וולטרס הוביל את הצהובים עם 16 נקודות ללא החטאה, טיילר דורסי הוסיף 13 משלו ועומרי כספי הסתפק בשתי נקודות בלבד ב-17 דקות. המאמן יאניס ספרופולוס נאלץ להסתדר ללא ג'ון דיברתולומיאו, אות'לו האנטר וסקוטי ווילבקין והחמישייה שלו הורכבה מנייט וולטרס, דני אבדיה, אלייז'ה ברייאנט, טאריק בלאק וקווינסי אייסי.


המשחק נפתח בצורה שקולה והרבע הראשון הסתיים ב-18:22 למכבי תל אביב, שהחלה את הרבע השני בטירוף ועלתה ליתרון דו ספרתי הודות לשבע נקודות רצופות של נייט וולטרס. שולה קיזזה את ההפרש, אולם נקודות של עומרי כספי ויובל זוסמן סידרו יתרון 12, שצמח בהמשך ל-17 בזכות טיילר דורסי, אך המארחת הגיבה עם נקודות משלה והצהובים ירדו להפסקה "רק" עם 37:51.


גם הרבע השלישי היה צבוע בצהוב, כשריצת 0:14 סידרה למכבי תל אביב יתרון שיא בן 26 נקודות. בהמשך אלופת ישראל נרגעה ושולה הצליחה לקזז מעט את הפרש, אך דקות טובות של החניכים של ספרופולוס קבעו 51:76 בסיום הרבע השלישי. ברבע האחרון מכבי תל אביב נעצרה, קלעה 13 נקודות בלבד והצרפתים עטו על ההדמנות שניתנה להם, קלעו 26 נק' וירדו מהפרקט עם הפסד סביר.


קלעו למכבי תל אביב: נייט וולטרס (4 מ-4 מהשדה, 20 נק' מדד) 16 נקודות, טיילר דורסי 13 ו-6 ריבאונדים, טאריק בלאק (5 אסיסטים) וג'ייק כהן 10 נק' כל אחד, דני אבדיה, סנדי כהן (3 חטיפות) וקווינסי אייסי 8 כ"א, יובל זוסמן ואלייז'ה בראיינט (7 איבודים) 7 כ"א, עומרי כספי 2. אנג'לו קלויארו שותף ולא קלע. הרבו לקלוע לשולה: ריילי 32, ג'וק 12.



דני אבדיה הערב מול שולה (מכבי תל אביב) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי