כוכב העבר בועז ינאי מצטרף לצוות המשקיפים של ליגת ווינר סל

כנס המשקיפים
כנס המשקיפים | איגוד הכדורסל

ינאי הוא מגדולי הכדורסלנים בתולדות המדינה. הוא קלע 6,752 נקודות שמדרגות אותו במקום הרביעי בכל הזמנים. במדי נבחרת ישראל הוא קלע 1,700 נקודות, שמדרגות אותו במקום השלישי אי פעם

(גודל טקסט)
כנס משקיפי ליגת ווינר סל נערך היום (שישי) במשרדי איגוד הכדורסל, בהשתתפותו של המשקיף החדש בליגה: כוכב העבר בן ה-66 בועז ינאי. סמי בכר הרצה על תפקידי המשקיף במשחקים ונציגי המנהלת העבירו את בקשותיהם למשקיפים שיעבדו בעונת המשחקים 2019-2020. לפני תחילת הכנס נערכה דקת דומיה לזכרו של דוד דגן ז"ל, מגדולי השופטים בתולדות הספורט הישראלי שעבד כמשקיף בשנים האחרונות.


"אני שמח מאוד להצטרף לצוות המשקיפים של ליגת ווינר סל", אמר ינאי, "אני מצפה לתרום במשהו בנושא הכדורסל בכלל ובטח בשנה הקרובה שאני מקווה שתהיה טובה ומוצלחת לכולם". "זה כבוד למנהלת שאגדת הכדורסל מהעמק, בועז ינאי, מצטרף לצוות המשקיפים של הליגה ואנו בטוחים שהוא יתרום מניסיונו הרב ואישיותו הנהדרת", הוסיף יו"ר המנהלת, שמואל פרנקל.


ינאי הוא מגדולי הכדורסלנים בתולדות המדינה. הוא שיחק מתחילת שנות ה-70 ועד סיום שנות ה-80 במדי הפועל גבת/יגור, הפועל ת"א והפועל עפולה וקלע 6,752 נקודות שמדרגות אותו במקום הרביעי בכל הזמנים. בנוסף, הוא שימש בשנות ה-90 כמאמן הפועל גבת בליגות הבכירות וכמאמן הפועל קישון והפועל חיפה בליגה לנשים.


במדי נבחרת ישראל הוא קלע 1,700 נקודות, שמדרגות אותו במקום השלישי אי פעם. ב-1976 הוא היה שותף בכיר לזכייתה ההיסטורית של הפועל גבת/יגור בגביע המדינה, הפעם הראשונה בה קבוצה מחוץ לתל אביב זכתה בתואר בכדורסל הישראלי. שלוש שנים לאחר מכן הוא היה שותף להיסטוריה אחרת, כאשר זכה עם נבחרת ישראל במדליית כסף באליפות אירופה באיטליה. כמו כן הוא זכה במדליית זהב במשחקי אסיה באיראן בשנת 1974.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי