גלבוע/גליל ממשיכה להרשים, לימונד ניצח את הפועל תל אביב

ווילי וורקמן, ג'יימס יאנג
ווילי וורקמן, ג'יימס יאנג | מכבי חיפה, רשמי

חבורתו של ליאור ליובין ניצחה 90:92 את מכבי חיפה אחרי הארכה, בזכות קליעות עונשין מדויקות של גיל בני. הסמל האדום הוביל את נס ציונה ל-85:88 על קבוצתו לשעבר

(גודל טקסט)

גלבוע גליל ממשיכה להרשים טוב במשחקי ההכנה. הערב (ראשון) שחקניו של ליאור ליובין רשמו ניצחון ברוממה עם 90:92 על מכבי חיפה לאחר הארכה, אותה הכריע גיל בני עם שתי קליעות עונשין. הירוקים חסרו את גרגורי ורגאס, האדומים מנגד עלו ללא אדגר סוסה וניק וורד. סקוט סאגס נפצע באפו במהלך הרבע השלישי ופונה לבית החולים עם חשש לשבר.

מכבי חיפה פתחה בחמישייה עם אמיתי, סאגס, יאנג, סורקין ואנדרסון, גלבוע עם זיו, ננקין, גאלי, טילמן ופליישר. יאנג היה השחקן הבולט בפתיחה והוביל את הירוקים ליתרון 22:28 אחרי 10 דקות, אבל האורחים הגיבו בריצה של 0:18 עם יכולת טובה של טילמן, גאלי וגרשון וברחו לפער דו-ספרתי של 31:42. חיפה צימקה 42:37 בירידה להפסקה.

ברבע השלישי המשיכה גלבוע/גליל להחזיק ביתרון קטן ובסיום הרבע השלישי הוליכה 61:65 הקצב עלה בתחילת הרבע האחרון, אנדרסון מחיפה שלט בצבע אבל בצד השני הצליחו האדומים להגיע לזריקות מחצי מרחק שצללו פנימה וגאלי קבע 70:77 חמש דקות לסיום.


הוביל קאמבק חיפאי. ווילי וורקמן (מכבי חיפה, רשמי)

וורקמן הוביל קאמבק חיפאי, בסיומו יאנג השלים מהפך ממש בכניסה לדקה האחרונה, 81:83 מור דייק פעמיים מהקו והכפיל את היתרון, זיו ענה ב-2 מ-2 משלו וחמש שניות לסיום אמיתי יתרון 3 בקליעת עונשין. ג'רמאר גאלי רץ מחוף לחוף וקבר שלשה גדולה שקבעה שוויון עם הבאזר שוויון 86:86.

ליובין עלה להארכה עם חמישייה ישראלית, חנוכי קלע את שני הסלים הראשונים והירוקים נותרו ללא נקודה במשך למעלה מארבע דקות, 86:90 זיו יצא בעבירה חמישית, יאנג קטע את הבצורת בתיקון מריבאונד התקפה ומור השווה במתפרצת, 90:90 בני סחט עבירה עם חמש שניות לסיום והחזיר את היתרון עם 2 מ-2 מהקו, וורקמן קיבל הזדמנות לנצח אבל הניסיון שלו מעבר לקשת היה קצר, 90:92 לגלבוע בסיום.

הפועל תל אביב נכנעה במשחק האימון האחרון לפני גביע ווינר (הפועל תל אביב)
הפועל תל אביב נכנעה במשחק האימון האחרון לפני גביע ווינר (הפועל תל אביב)

במשחק הכנה נוסף, עירוני נס ציונה גברה 85:88 על הפועל תל אביב בהיכל "קבוצת שלמה", במשחק האימון האחרון לפני גביע ווינר שיחל ביום חמישי. רביב לימונד ביקר לראשונה באולמם של האדומים, מאז שעזב לטובת קבוצתו של נדב זילברשטיין.

הכתומים הוליכו כמעט לאורך כל המשחק ובשיאו הפער הגיע ל-19 נקודות. שחקניו של אריאל בית הלחמי, שחסרו את דימיטריוס טרידוול, הצליחו לחזור לעניינים וכפו סיום צמוד אבל נס ציונה יצאה עם ידה על העליונה בסיום..

הפועל ת"א פתחה בחמישייה עם מלקולם גריפין, רודני פרוויס, חואקין שוכמן, תומר גינת ואלישי כדיר. נס ציונה עלתה עם קורי פישר, רביב לימונד, גולן גוט, ג'רמי האלוול וג'ף וויטי. גריפין קלע את 4 הנקודות הראשונות במשחק, אך הוביל מהפך מהיר. טל דן עלה מהספסל והשלים ריצת 2:16 שעזרה לשמור על פער דו-ספרתי עד סיום הרבע – 18:29. ים מדר וגינת החזירו את האדומים לעניינים, אך נס ציונה המשיכה לשלוט במשחק ונהנתה מיכולת טובה של ליאור קררה. במחצית, 37:55 לכתומים.

גינת, הקפטן האדום, היה הבולט בשורות קבוצתו ויחד עם פרוויס צימק את הפיגור ל-66:56. מייקל בריסקר דאג לשמור את הפועל במשחק אחרי דקות טובות של טל דן, 63:72 לנס ציונה אחרי 30 דקות. אלישי כדיר ופרוויס צימקו למינוס חמש בלבד, האדומים שיפרו את משחק ההגנה שלהם ולמרות ששוכמן הורחק (חמש עבירות וטכנית בנוסף), אייזאה אייזנדורף הוריד ל-87:85, דקה לסיום. מדר ובריסקר קיבלו הזדמנויות להשוות או לנצח אבל לא הצליחו לייצר נקודות, קוק קלע נקודה מהקו ודסי רודריגס ניסה לכפות הארכה, אבל החטיא והשאיר את הניצחון בצד הכתום.

קלעו הפועל תל אביב: תומר גינת 21, רודני פרוויס 17, ים מדר 13, דסי רודריגז 9, מלקולם גריפין 8, מייקל בריסקר, אלישי כדיר וחואקין שוכמן 5 כל אחד, אייזאה אייזנדורף 2.

קלעו לעירוני נס ציונה: ג'רמי האלוול 21, טל דן 15, קורי פישר 12, ליאור קררה, רביב לימונד וגולן גוט 9 כל אחד, ג'ף וויטי 7, דקוואן קוק 6. כן שותף: עידן אלבר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי