דרוקר: "לא צריך להוכיח כלום", אוחיון: "ירושלים מאחוריי"

שרון דרוקר
שרון דרוקר | עדי אבישי

הפועל חולון קיימה אירוע לכבוד פתיחת העונה, המאמן לא מתרגש מהלחץ: "עשיתי מספיק בכדורסל הישראלי". הרכז החדש: "הכי טבעי היה להגיע לכאן, רוצים לעלות שלב באירופה"

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

הפועל חולון ערכה הערב (שני) את אירוע פתיחת העונה שלה, רגע לפני שהיא ממריאה מחר למשחק אימון באיטליה, נגד ברשיה המקומית. בהמשך, הסגולים יחזרו ארצה לקראת משחקי גביע ווינר, מפעל שבו ישתלבו בשלב רבע הגמר.

לפני שהעונה יוצאת לדרך, המאמן שרון דרוקר התייחס לפאזל החדש שבנה: "אנחנו צריכים להתחבר, יש חמישה זרים שלא שיחקו בארץ והם צריכים להכיר את המגרשים, היריבות, השופטים וכל זה. נצטרך ללמוד לשחק ביחד, לעבור חוויות טובות ולא טובות ולטפס מהן. זה לא תהליך של יום אחד. אם נדע לחזק את החולשות שלנו ולנצל את החוזקות, אנחנו יכולים להיות קבוצה טובה".

ההגעה למועדון יותר לחוץ: "עשיתי מספיק בכדורסל הישראלי, אני לא צריך להוכיח משהו. בשבילי זה אותו לחץ כמו בכל מקום אחר, כי אני זה שדורש מעצמי לנצח, להיות טוב ולהביא את הקבוצה למקום שהיא רוצה להיות בו".

לא מתרגש מהלחץ בחולון. שרון דרוקר (לירון מולדובן)
לא מתרגש מהלחץ בחולון. שרון דרוקר (לירון מולדובן)

הכניסה לנעליו של דן שמיר: "אני רק יכול לאחל לעצמי להיות בהפועל חולון למשך כמות שנים כמו שהוא בילה כאן. זה אומר שהוא עשה דברים טובים ונכונים במועדון הזה ואני אשמח להיכנס לנעליים שלו מהבחינה הזו".

המטרה להצליח באירופה: "אני חושב שיש לנו בית מאוד קשה וזה ברור. נצטרך להיות במיטבנו, לעשות את המקסימום בכל משחק ולראות איפה אפשר לעקוץ. נצטרך להשתמש בכל הכלים כדי לעבור שלב".

משחק האימון נגד ברשיה: "זה עוד משחק אימון, בסימולציה של אירופה, כלומר תדריך וידאו והכנה למשחק במסגרת אירופאית בתוך לוח זמנים צפוף, כי זה בדיוק מה שהשחקנים יעשו במשך כל העונה וצריך להתרגל לזה. מעבר לזה, כל הקבוצות נכנסות מוקדם לגביע ווינר ואנחנו רק ברבע הגמר, כך שהיה לנו חלון ורצינו לנצל אותו".

דן שמיר. דרוקר ייכנס לנעליו בהצלחה? (עדי אבישי)
דן שמיר. דרוקר ייכנס לנעליו בהצלחה? (עדי אבישי)

שינויי החוקה בליגה: "יושבי ראש ובעלי קבוצות יכולים לענות על זה יותר טוב, כי זה יותר עניין כלכלי אני תמיד אהבתי את הישראלים ואין אצלי הבדל של תעודות זהות ואם צריך לפתוח עם שלושה ישראלים לא תהיה לי בעיה, בטח עם הישראלים שיש לנו".

עד כמה גיא פניני חסר: "הוא נכס, הן על המגרש והן מחוצה לו ואנחנו מחכים לו, אך יחד עם זאת אנחנו נותנים לו את הזמן והשקט שלו, זו לא פציעה קלה אבל בחיים לא ראיתי את גיא עושה כאלה מאמצים. הגיל לא משנה, אלא התשוקה שיש לו".

האם עמית שמחון יציג גרסה דומה לזו שהציג תחתיו באילת: "אני רוצה להאמין שכן, סך הכל יש לי מערכת יחסים טובה איתו, היינו יחד בשתי קבוצות, בפלייאוף ובמשחקים קובעים. אני מקווה שכך יהיה".

גיא פניני. חולון מחכה לו (עדי אבישי)
גיא פניני. חולון מחכה לו (עדי אבישי)

לאחר מכן, יוגב אוחיון דיבר על ההגעה לתחנה חדשה בקריירה: "אני מתרגש, חולון זה מועדון מצמרת הכדורסל הישראלי, עם קהל ומסורת. הקבוצה נבנתה מחדש, הגיע מאמן חדש ואנחנו לאט לאט מתחברים ומכירים אחד את השני. מחכים לגיא פניני שיחזור במהרה".

עזיבת ירושלים וההחלטה לחתום בחולון: "מבחינתי ירושלים מאחוריי, זה הביזנס. הכי טבעי היה להגיע לחולון, קבוצה שנמצאת בצמרת ומשחקת באירופה. רציתי להמשיך לשחק ברמה הזו".

סיכויי הקבוצה לעשות צעד קדימה: "חולון הגיעה בשנה שעברה לחצי גמר של מפעל אירופי. הרצון הוא לעלות שלב באירופה, זה אתגר שנרצה לעמוד בו. יש חבר'ה שהגיעו כל אחד ממקום אחר, לחלק יש ניסיון אירופי ולחלק לא, אבל עם הסגל הישראלי שיש פה וכמובן שרון ומודי, אנחנו מקווים לעשות את זה".

היה טבעי שיגיע לחולון. יוגב אוחיון (אודי ציטיאט)
היה טבעי שיגיע לחולון. יוגב אוחיון (אודי ציטיאט)

נחיתה רכה: "כל שנה יש לי חברי עבר מאוד קרובים למזלי. השנה יש את גיא, שיש לי היסטוריה מאוד ארוכה וחיובית איתו, שמח שיש לי אותו כאן".

הציפייה שיהיה בעל בית: "אני לא בא לקחת על עצמי הכל, חולון תמיד הייתה קבוצה שמושפעת מהאנרגיות של הקהל. אני אשמח להיות שותף, בתקווה שתהיה הצלחה. אבל אנחנו קבוצה חדשה, בתהליך בנייה. נכיר אחד את השני ונקווה שזה יילך למקומות טובים".

על כך שהוא הרכז הטבעי היחיד בקבוצה: "אנחנו קבוצה, יש שיטה שונה מזו של קבוצות אחרות. שמח ששרון מאמין בי אבל אני מבחינתי בא לתת כל ערב 120%".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי