וויצ'יץ': "יש לנו קבוצה מספיק תחרותית כדי לעשות פלייאוף"

ניקולה וויצ'יץ', שמעון מזרחי, יאניס ספרופולוס
ניקולה וויצ'יץ', שמעון מזרחי, יאניס ספרופולוס | עדי אבישי

מנהלה המקצועי של מכבי תל אביב במסיבת העיתונאים לכבוד פתיחת העונה: "נצטרך סבלנות עד שהחבורה הזו תהפוך לקבוצה". המאמן ספרופולוס: "מצפה מהשחקנים לעבוד קשה ולעולם לא לוותר, כי אנחנו מכבי"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב ערכה היום (רביעי) מסיבת עיתונאים לכבוד פתיחת העונה, שהתקיימה ב"היכל המכבים" ערב יציאת הקבוצה ליוון, שם תשתתף החל מיום שישי בטורניר המסורתי ע"ש בעלי פנאתינייקוס לשעבר – פאבלוס ינאקופולוס ז"ל ותפגוש את הירוקים מאתונה, פנרבחצ'ה ומילאנו.

המאמן יאניס ספרופולוס היה אחד מאלו שהתייצבו מול המיקרופונים ופתח את דבריו בעברית: "עונה חדשה מתחילה. יש הרבה חלומות והרבה רצון להצליח. אחר כך הוסיף באנגלית: "כל הקיץ אנשי המועדון ניסו לעשות את הטוב ביותר כדי להביא את השחקנים הטובים ביותר. יש לנו סגל טוב. אנחנו רוצים להיות קבוצה תחרותית. כולם מבינים את הפילוסופיה. עדיין מוקדם, אנחנו עדיין לומדים. הקבוצה משתפרת מיום ליום. חשוב מאוד להבין שלא צריך לדבר הרבה, אלא לעבוד קשה וזה מה שאנחנו עושים".

עוד אמר היווני: "היה לנו טורניר בצרפת אבל עדיין מוקדם לקבוע לגבי הקבוצה. עכשיו זה לא זמן למילים, אלא לעבודה קשה כדי שנוכל להתחיל להתחרות. נתקדם ממשחק למשחק. אני רוצה להודות לבעלים, להנהלה, לניקולה (וויצ'יץ'), לצוות ולכל האנשים במכבי תל אביב שעובדים קשה. אני רוצה להודות לאקדמיה של מכבי. אני משוכנע שיחד עם האוהדים אנחנו נוכל להשיג את המטרות שלנו. אני מצפה מהשחקנים שלי לעבוד הכי קשה ולעולם לא לוותר כי אנחנו מכבי".

מצפה לעבודה קשה. יאניס ספרופולוס (עדי אבישי)
מצפה לעבודה קשה. יאניס ספרופולוס (עדי אבישי)

המנהל המקצועי ניקולה וויצ'יץ' הוסיף: "אני שמח להיות כאן, מאחל לנו הצלחה ובריאות מקווה שנהנה ממכבי העונה. אני חושב שעשינו עבודה טובה במהלך הקיץ. הבאנו חבר'ה נהדרים ומוכשרים, שנה שעברה היינו קרובים להגיע לטופ 8 עד הרגע האחרון. מאמין שגם השנה יש לנו קבוצה מספיק תחרותית כדי לעשות פלייאוף. נצטרך כמובן סבלנות עד שחבורת הגברים הזו תהפוך לקבוצה".

לסיום, היו"ר שמעון מזרחי, שפותח את עונתו ה-51 בקבוצה, אמר: "אנחנו גאים ושבעי רצון מכך שהשארנו את הצוות המקצועי בראשות יאניס וגם שמונה שחקנים שהיו כאן בשנה שעברה. קצב מכירת המנויים עולה על המצופה וגם זה מספק אותנו, חזרנו מהטורנירים בפולין ובצרפת וביום שישי הקרוב הוזמנו להשתתף בטורניר המסורתי באתונה, שהוא ברמת יורוליג לכל דבר ועניין. הקבוצה מתלכדת מאימון לאימון, מחר נתאמן לראשונה בהרכב מלא אחרי שווילבקין חזר מאליפות העולם בה נטל חלק עם נבחרת טורקיה".

יצליחו לחזור לצמרת היורוליג? היו
יצליחו לחזור לצמרת היורוליג? היו"ר שמעון מזרחי עם שותפיו לבעלות, אודי רקנאטי ודיוויד פדרמן (עדי אבישי)

קצת יותר משבועיים לפתיחת היורוליג. עומרי כספי, נייט וולטרס, אותלו האנטר וקווינסי אייסי (עדי אבישי)
קצת יותר משבועיים לפתיחת היורוליג. עומרי כספי, נייט וולטרס, אותלו האנטר וקווינסי אייסי (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי