בית הלחמי: "לא מוכן לדרבי". גינת: "זו רמה שעוד לא פגשנו"

אריאל בית הלחמי
אריאל בית הלחמי | עדי אבישי

הפועל ת"א הביסה את אשדוד 92:111 בגביע ווינר ותפגוש ברבע הגמר את מכבי ת"א, המאמן סיכם את הבכורה המוצלחת: "אי אפשר להיות אדיש לקהל הזה - וואו". הקפטן שצלף 28 נקודות : "העונה הזו חשוב לי מאוד"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

אריאל בית הלחמי סימן היום וי על הופעת הבכורה הרשמית שלו כמאמן הפועל תל אביב, שהביסה את מכבי אשדוד 92:111 בגביע ווינר והעפילה לרבע הגמר שם היא תפגוש את היריבה העירונית מכבי תל אביב.

בית הלחמי סיכם: "וואו, איזו חוויה, הקהל הזה מדהים. אני זוכר את הקהל פה בדרייב אין בכחול-לבן, עכשיו הוא באדום, היה כיף גדול. קלענו 111 נקודות? זה לא אומר כלום, המשחק פשוט התפתח בצורה הזו. היו הרבה שחקנים עם עבירות, כך שהיה לשתי הקבוצות קשה לשמור בצורה טובה. אני לא חושב שזה יעיד על העתיד. היו לנו דקות טובות יותר וטובות פחות בהגנה. היה חשוב לנו לנצח".

על חואקין שוכמן שקלע 13 נקודות וסיפק 12 אסיסטים בבכורה הרשמית שלו בהפועל תל אביב, אמר בית הלחמי: "לא הופתעתי ממנו, ברור, הוא שחקן שהיה צריך לשחק מול קהל כזה ולקבל את האנרגיות האלו. זה מה שמצופה ממנו והוא מודע לזה. למעשה, לזה אני מצפה מכל שחקן של הפועל תל אביב העונה. אי אפשר להיות אדיש לקהל כזה".

האם הוא מוכן לדרבי התל אביבי הראשון שלו: "האמת? לא. זה יהיה סוג של שוק עבורי, אבל אני אעבור את זה". מה צריך לשפר לקראת מכבי תל אביב: "אנחנו לא משחקים מספיק ברצינות. היו לנו הרבה דקות שהיינו יכולים לגמור את המשחק ועשינו לא מעט שטויות. השחקנים לא היו מספיק מרוכזים. יש הרבה דברים לשפר גם בצד ההגנתי וגם בצד ההתקפי".


ה-MVP של המשחק בפעולה (הפועל תל אביב)

תומר גינת, שהוביל את הקלעים עם 28 נקודות, אמר: "קיבלתי מכה קטנה בגבה, אין מה להתרגש, אני בסדר. עבדתי קשה בקיץ עם גיא גפני, מאמן הכושר שלי. אני חושב שלא הייתי באותו מקום אם לא הייתי מתחיל לעבוד איתו לפני כמה שנים. העונה הזו מאוד חשובה לי באופן אישי וקבוצתי. שמח ששיחקנו כך. היה מרגש להיות קפטן. אני מספר 41 ופתאום לעלות ראשון בהצגת שחקנים, זה כיף ומאוד חיכיתי לזה. כיף לי להיות הקפטן של הפועל תל אביב".

על הדרבי: "אני תמיד מוכן, דרבי בדרייב אין זה משהו מאוד מיוחד עם האווירה והקהל שלנו. כיף שזה פה בית ויש לנו הזדמנות להוכיח את עצמנו בשלב מאוד מוקדם של העונה. מכבי זו רמה שעדיין לא פגשנו בהכנה והמשחק הזה יעזור לנו להבין איפה אנחנו נמצאים".

שיתוף הפעולה עם שוכמן: "אני והוא כמעט נולדנו ביחד, כך שמאוד לי כיף שהוא ואריאל פה. כיף שהקבוצה הזו נראית כמו שהיא נראית. אנחנו צעירים, רעבים ומאוד רוצים להצליח ולהוכיח את עצמנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי