לוקט: "ירושלים נבנתה בחוכמה, כיף להיות חלק ממקום עם כזו היסטוריה"

טרנט לוקט
טרנט לוקט | הפועל ירושלים, רשמי

הפורוורד שהצטרף למחזיקת הגביע: "הכל כאן מאוד מקצועי, שמרו על הגרעין המצליח ובנו סביבו". על התפקיד שלו: "לפעמים אקלע יותר ולפעמים פחות, אבל תמיד אתרום הגנה ואנרגיות"

(גודל טקסט)

אוהדי הכדורסל בירושלים ובארץ בכלל כנראה לא שמעו מעולם את שמו של טרנט לוקט, אבל הפורוורד שהצטרף למחזיקת הגביע מביא איתו לא מעט ניסיון אירופי. בשנתיים האחרונות שיחק לוקט באוניקס קאזאן הרוסית והגיע איתה לחצי גמר ורבע גמר היורוקאפ וכעת, הוא ינסה לעזור לאדומים להגיע כמה שיותר רחוק בליגת האלופות של פיב"א ולהוות יריב שקול למכבי תל אביב על התארים המקומיים.

לקראת תחילת העונה, הוא סיפר כיצד הוא מרגיש בביתו החדש: "הכל מאוד חיובי, כמועדון וכארגון הדברים כאן נעשים בצורה מאוד מקצועית, נחמד לראות את זה כי במקומות מסוימים באירופה אתה לא מרגיש שדואגים לך וכאן בהחלט יש את זה. העיר והמדינה נהדרים, כיף להיות קרוב לתל אביב וגם ירושלים עיר מדהימה בפני עצמה".

הבית החדש: "ירושלים היא עיר מלאת תרבות, אולי יותר מכל מקום בעולם. המועדון דאג לנו לסיור וזה היה עוצמתי מאוד לראות היכן צלבו את ישו ועוד אירועים היסטוריים כאלה. כיף להיות חלק ממקום עם היסטוריה כזו".


"אמרו לי שאסור ללבוש צהוב". טרנט לוקט (הפועל ירושלים)

אחרי שסיפק כמה פנינים בספרדית (שלמד בתקופתו בסביליה), הוא נשאל לגבי מצב העברית שלו: "אני מנסה ללמוד את השפה בכל מקום שאני מגיע אליו, שנה שעברה שיחקתי ברוסיה והשפה הרוסית, יחד עם עברית, הן כנראה הקשות ביותר שפגשתי. עד כה למדתי כמה מילים בלבד".

הסגל והתפקיד שלו בקבוצה: "הקבוצה נבנתה מצוין. נחמד לראות קבוצות ששומרות על הסגל, הרבה קבוצות מבצעות מהפכה בכל קיץ כדי להשיג את השחקנים הכי טובים. אני חושב שנעשתה כאן בנייה חכמה מאוד, מהבחינה ששמרו על הגרעין המצליח ובנו סביבו. מבחינה אישית, באתי לעזור בכל מה שצריך כדי לנצח. יהיו ערבים שבהם אהיה 'חם' ואקלע 20 נקודות וכאלה שבקושי אקלע בהם, אבל תמיד אתרום את הגנה, אנרגיה, אגרסיביות".

היריבות עם מכבי תל אביב: "רק אמרו לי שאסור ללבוש צהוב, זה ברור שאנחנו מהקבוצות הטובות בליגה וכך גם מכבי. כמובן שאנחנו שואפים כמה שיותר גבוה והם בהחלט פקטור בעניין הזה, אבל אני לא יודע הרבה על ההיסטוריה בין המועדונים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי