הערב: מכבי תל אביב וראשל"צ בשחזור גמר הפיינל פור

עומרי כספי
עומרי כספי | עדי אבישי

האלופה תפגוש את סגניתה במחזור הראשון של ליגת העל, במשחק שיפגיש שניים מהצעירים המבטיחים של הכדורסל הישראלי: דני אבדיה ונועם דוברת. הצהובים רוצים להתאושש משני הפסדים רצופים, הכתומים מהתבוסה לפרומיתאס

(גודל טקסט)
אלופת המדינה בכדורסל, מכבי תל אביב, תפתח את עונת 2019/20 בליגת העל עם מפגש עם סגניתה מכבי ראשון לציון, שייערך בבית מכבי. הצהובים ינסו להתאושש משבוע שלילי מבחינתם, שבו הפסידו להפועל ירושלים בגמר גביע ווינר ונכנעו בחוץ לחימקי מוסקבה, במחזור הראשון של היורוליג. הכתומים ירצו לשים מאחוריהם את התבוסה לפרומיתאס בפתיחת היורוקאפ, עם ניצחון על הקבוצה שגברה עליהם בגמר הפיינל פור האחרון וגם בשלושת מפגשי הליגה ביניהם בעונה שעברה.


בנוסף למשחק שהכריע את האליפות אשתקד, הצדדים נפגשו במשחקי נוקאאוט גם בשתי המסגרות המקומיות האחרות: הקבוצה מעיר היין גברה 77:88 על זו מתל אביב ברבע גמר גביע המדינה וגם ניצחה אותה 77:86 ברבע גמר גביע ווינר. המאזן ההיסטורי בין הקבוצות בעונה הסדירה בליגה עד היום, עומד על 8:67 למכבי תל אביב. במשחקי הבית של ראשל"צ: 6:33 לצהובים. ניצחון הליגה האחרון של ראשון לציון על האלופה המכהנת היה באפריל 2015.


המשחק יפגיש בין שניים מהצעירים המבטיחים של הכדורסל הישראלי: בצד הצהוב דני אבדיה, שהוכתר כ-MVP של אליפות אירופה לעתודה בקיץ החולף, אחרי שהוביל את הנבחרת לזכייה שנייה ברציפות ואצל הכתומים נועם דוברת, שנבחר לשחקן המצטיין של אליפות אירופה לנוער דרג ב' והחזיר את ישראל לדרג הבכיר. השניים נפגשו אשתקד לסדרת פלייאוף מרתקת בחצי גמר הליגה לנוער, שהסתיימה בניצחון 1:3 לקבוצתו של אבדיה.

דני אבדיה. מכבי ת
דני אבדיה. מכבי ת"א תפתח עונה ברגל ימין? (עדי אבישי)

נועם דוברת. הוביל את נבחרת הנוער חזרה לדרג א' (איגוד הכדורסל)
נועם דוברת. הוביל את נבחרת הנוער חזרה לדרג א' (איגוד הכדורסל)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי