צפו בתקציר: חולון פתחה עונה עם ניצחון 75:89 על הפועל ת"א

טי.ג'יי קליין, עמית שמחון
טי.ג'יי קליין, עמית שמחון | עודד קרני, מנהלת הליגה

הסגולים ברחו במחצית השנייה ושמרו על הבית במחזור הראשון, לטאביוס וויליאמס וטי.ג'יי קליין להטו עם 21 ו-18 נקודות בהתאמה. שיא קריירה נקודות של ים מדר לא הספיק לאדומים, שהתפרקו לאחר ההפסקה

(גודל טקסט)

הפועל חולון פתחה את עונת 2019/20 בליגת העל בכדורסל עם ניצחון ביתי על הפועל תל אביב. לטאביוס וויליאמס וטי.ג'יי קליין הובילו את הסגולים, עם 23 ו-18 נקודות בהתאמה (שיא קריירה למתאזרח). בצד השני, שיא קריירה בנקודות של ים מדר לא הספיק לאדומים, שהגיעו לעונה עם ציפיות גדולות אחרי מהפכה בסגל ומינוי אריאל בית הלחמי למאמן, אך פתחו אותה עם הפסד.

וויליאמס להט כבר מהפתיחה והוליך את קבוצתו ליתרון 12:19 ברבע הראשון, אבל שתי שלשות של מלקולם גריפין ועוד אחת של מארק ליונס הפכו את התוצאה לטובת האורחים, שהובילו 24:27 אחרי עשר דקות. עוד שתי קליעות מחוץ לקשת, של ליונס וחואקין שוכמן, הגדילו את ההפרש לשבע נקודות אבל ריצת 0:8 של הביתיים הביאה להם את היתרון במחצית ושלשה של קליין קבעה 41:44 סגול בהפסקה.

האדומים נחלשו הגנתית וזה אפשר לקבוצתו של שרון דרוקר לפתוח פער דו ספרתי ברבע השלישי וקליעות של עמית שמחון ושלומי הרוש לשלוש נקודות קבעו 54:67 לחולון לפני הרבע האחרון. ג'יילן ג'ונסון תרם שני סלים ברבע האחרון הגדילו את יתרון המארחים ובעצם הפער המשיך לצמוח עד להפרש שיא של 22 נקודות, הרבה זכות שמונה נקודות של עמית שמחון בעשר הדקות האחרונות. בית הלחמי וחניכיו יחזרו להיכל קבוצת שלמה בשבת הבאה, לקרב קשה נוסף נגד הפועל ירושלים. חולון תקיים משחק בית נוסף כבר ביום שישי הקרוב, נגד מכבי אשדוד.

טי.ג'יי קליין להט, חולון פתחה עונה עם ניצחון (עודד קרני, מנהלת הליגה)
טי.ג'יי קליין להט, חולון פתחה עונה עם ניצחון (עודד קרני, מנהלת הליגה)

קלעו להפועל חולון: לטאביוס וויליאמס 23 נקודות (14 ריבאונדים), טי.ג'יי קליין 18 (8 ריב', 7 אס'), ראיין תומפסון 12, עמית שמחון 11, יוגב אוחיון ושלומי הרוש 7 כל אחד, ג'יילן ג'ונסון 6, מלאקאי ריצ'רדסון 5.

קלעו להפועל תל אביב: ים מדר 20 נקודות, תומר גינת 14 (13 ריבאונדים), מלקולם גריפין 10, דימיטריוס טרידוול 10, מארק ליונס 8, חואקין שוכמן 5, דסי רודריגס 4, אלישי כדיר ואייזאה אייזנדורף 2 כל אחד.

ים מדר. שיא קריירה שלו לא הספיק לאדומים (עודד קרני, מנהלת הליגה)
ים מדר. שיא קריירה שלו לא הספיק לאדומים (עודד קרני, מנהלת הליגה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי