צפו בתקציר: 81:93 להפועל ירושלים על נס ציונה

עידן זלמנסון, נמרוד לוי, טרנט לוקט
עידן זלמנסון, נמרוד לוי, טרנט לוקט | אודי ציטיאט

מחזיקת גביע ווינר הטרייה פתחה את הליגה עם ניצחון על הכתומים, ג'ייקובן בראון הוביל שבעה קלעים בספרות כפולות עם 21 נקודות. רביב לימונד סיים עם 17 בצד השני

(גודל טקסט)

במשחק בין שתיים מנציגות הכדורסל הישראלי בגביעי אירופה, הפועל ירושלים גברה 81:93 על עירוני נס ציונה והשיגה ספתח חיובי לעונת 2019/20 בליגת העל. ג'ייקובן בראון הוביל את הקבוצה מהבירה עם 21 נקודות, אך מתח את שריר התאומים במהלך הרבע האחרון. בצד השני, רביב לימונד הוליך את קלעי המארחים, במשחקו הרשמי הראשון באולם לב המושבה.

הקבוצות ביצעו מספר ריצות במחצית הראשונה, כל אחת בתורה. אחרי סלים של עידן זלמנסון וסולימאן בריימו בפתיחה, לימונד הריץ את נס ציונה לשמונה נקודות ללא מענה שהפכו את התוצאה. ג'יימס פלדין ונמרוד לוי החזירו בריצת 0:7 שהשיבה את היתרון לאדומים, אבל ג'רמי האלוול וקורי פישר היו אחראיים לריצה נוספת של הכתומים, שירדו ביתרון 20:22 להפסקת הרבעים. האורחים פתחו את הרבע השני עם ריצת 0:10 עם שלשות של בראון ותמיר בלאט, בריימו תרם עוד אחת והעלה את ירושלים ליתרון דו ספרתי ראשון – 30:40. לימונד והאלוול השאירו את נס ציונה במשחק ומזערו נזקים עד למחצית, שבה קבוצתו של עודד קטש הובילה 42:47.

דאנק של זלמנסון וצליפות של פלדין וטרנט לוקט מחוץ לקשת החזירו את ההפרש לדו ספרתי בתחילת הרבע השלישי, קליעה נוספת של פלדין לשלוש קבעה יתרון שיא לירושלים, 46:60. פסק זמן של נדב זילברשטיין איפס את הביתיים, שצמצמו למינוס 8 בהובלת ג'ף וויטי. סלים של טל דן ודקוואן קוק השאירו את הכתומים בתמונה וקבעו 61:69, עשר דקות לסיום. לימונד ודן המשיכו להתעקש בצד של נס ציונה, אבל בראון, בריימו וזלמנסון דאגו לשמור על היתרון ולהשאיר את הניצחון בצד הירושלמי. בעוד שבוע, מחזיקת גביע המדינה תצא למשחק חוץ נגד הפועל תל אביב, בזמן שנס ציונה תעלה צפונה למפגש עם עירוני נהריה.

ג'ייקובן בראון הפציץ 21 נקודות. (אודי ציטיאט)
ג'ייקובן בראון הפציץ 21 נקודות. (אודי ציטיאט)

קלעו לעירוני נס ציונה: רביב לימונד 17 נקודות (8 אסיסטים), גולן גוט וטל דן 12 כל אחד, ג'רמי האלוול 11, דקוואן קוק 10, ג'ף וויטי 9 (13 כדורים חוזרים), קורי פישר 7, ליאור קררה 3.

קלעו להפועל ירושלים: ג'ייקובן בראון 21 נקודות, עידן זלמנסון 14, סולימאן בריימו 13, נמרוד לוי 12, טרנט לוקט, ג'יימס פלדין ותמיר בלאט (7 אסיסטים) 11 כל אחד.

נדב זילברשטיין. קבוצתו פתחה את העונה בהפסד (אודי ציטיאט)
נדב זילברשטיין. קבוצתו פתחה את העונה בהפסד (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי