דרוקר: "זו חולון שאני רוצה לראות, יש פה שחקנים גברים"

שרון דרוקר
שרון דרוקר | עדי אבישי

מאמן הפועל חולון היה מרוצה מהניצחון על הפועל תל אביב: "רצנו ושמרנו טוב. הרבע השלישי היה יוצא מהכלל". על ריצ'רדסון המאכזב: "הוא מרגיש נורא, מקווה שבסוף הוא יתפוצץ". בית הלחמי: "לא נלחמנו, זה מדאיג"

(גודל טקסט)

ספקות רבים עלו מיכולתה של הפועל חולון בהכנה. התלכיד החדש שנבנה על ידי המאמן הטרי שרון דרוקר, אכזב עם הפסדים לבאר שבע, ברשיה האיטלקית ולנהריה בגביע ווינר, שהיה המדאיג מכולם בעקבות שפת הגוף האנמית שהציגו הסגולים במהלך אותו משחק. אבל כאשר חולון פגשה אתמול (שבת) את הפועל תל אביב לעיני אולם ביתי כמעט מלא במחזור הפתיחה של הליגה, היא הוכיחה שבהחלט אפשר לצפות ממנה להמשיך להיאבק בצמרת גם השנה, עם ניצחון משכנע 75:89 על האדומים.

אחד השמות המבטיחים בקאדר של החולונים הוא זה של לטאביוס וויליאמס, שסיפק משחק נהדר עם 23 נקודות ו-14 ריבאונדים ונתן את הטון כבר מהפתיחה. "אני ניזון מהקבוצה, החברים שלי הקלו עליי. רציתי לסיים את המשחק חזק כפי שהתחלתי אותו", אמר וויליאמס והצביע על מה שדרבן את קבוצתו לעשות את הבריחה במחצית השנייה: "טי.ג'יי קליין קלע זריקה גדולה לפני ההפסקה, זה נתן לנו דחיפה לצאת לשם בחצי השני ולהוציא אותם מהמשחק".

אחרי נהריה יצאתי בהרגשה לא טובה, לא בגלל ההפסד אלא בעיקר כי היינו רחוקים ממה שהקבוצה הזו יכולה להשיג", הודה המאמן שרון דרוקר בסיום, "כל המערכת התגייסה כדי להרים את הקבוצה על הרגליים, זה היה מוקדם לשפוט אותנו ומוקדם גם עכשיו. יש לנו הרבה דברים לעבור. בעשרת הימים האלה שיפרנו והוספנו דברים, הרבע השלישי היה יוצא מהכלל. אני חושב שבמחצית השנייה אנשים נהנו לראות את חולון שאני רוצה: רצה, מגוונת ושומרת יותר טוב.

טי.ג'יי. קליין ועמית שמחון. חולון התפוצצה אמש (עודד קרני, מנהלת הליגה)
טי.ג'יי. קליין ועמית שמחון. חולון התפוצצה אמש (עודד קרני, מנהלת הליגה)

דרוקר נתן קרדיט ליוגב אוחיון: "בבוקר הרופא אמר לי שלא בטוח שהוא יוכל לשחק, כי הוא סובב את הקרסול לפני יומיים, אבל יש לי פה שחקנים גברים, נחושים, שלא מוותרים וזה בדיוק מה שיוגב הראה היום". אוחיון עלה כרכז היחיד בסגל של חולון, שהחליטה לרשום למשחק ארבעה זרים בלבד: "אסור לשכוח שיש לנו גם את מרכוס פוסטר, אני מקווה שנחזור למבנה חמשת הזרים כפי שתכננו, ההנהלה לוחצת כדי שזה יקרה. אתה לא מביא שחקן כדי שיהיה נער פוסטר, אני וכל הקבוצה מאמינים בו. אבל נהניתי לראות את יוגב על המגרש, עם הניסיון והשכל שלו".

מי שעדיין רחוק מלמצות את הפוטנציאל שלו הוא מלאקאי ריצ'רדסון, שהגיע בקול תרועה רמה אך עדיין לא נראה כפי שמצפים משחקן עם עבר ב-NBA: "מדאיגים אותי השחקנים שמגיעים עם 'טיקט' על הכתפיים, אחרי שנבחרו בסיבוב הראשון בדראפט ועשו הרבה כסף", אמר עליו המאמן, "אני מנסה לדבר איתו ולהסביר לו שמי ששורד את אירופה ימצא מקום בחזרה ב-NBA. יש שם משחק אחר, גם בליגת הפיתוח. אירופה זה המשחק האמיתי, כך אני חושב. במובן הקבוצתי והטקטי, אין כאן חוקים שמיטיבים עם שחקן ההתקפה. אנחנו מעודדים אותו גם כשלא הולך לו, אני יודע שהוא מרגיש נורא, אבל הוא לא צריך להוכיח לאף אחד כלום ואני מקווה שבסוף הוא יתפוצץ, כי הוא שחקן טוב".

ים מדר מול שלומי הרוש. הפועל ת
ים מדר מול שלומי הרוש. הפועל ת"א הייתה חסרה אנרגיות (עודד קרני, מנהלת הליגה)

בצד השני, הפועל תל אביב נראית כקבוצה בעלת פוטנציאל לא קטן, בעיקר לאור הקאדר הישראלי המבטיח שבנתה. אבל בשני המשחקים האחרונים, ההפסד בדרבי בגביע ווינר וזה של אתמול בחולון, שחקניו של אריאל בית הלחמי לא מפגינים את האנרגיות והאגרסיביות שאמורות לאפיין אותם. גם המאמן הודה בכך: "החצי השני היה מאכזב. לא נלחמו, היינו חסרי אנרגיות. אנחנו לא יכולים להיראות כך, זה לא מתאים, בטח עם האווירה שהייתה פה היום. ויתרנו מאוד מוקדם. הדאיג אותי שלא האמנו, אבל זה לא אומר כלום להמשך. יש לנו שבוע להשתפר ולהיראות אחרת".

גם חואקין שוכמן התייחס לאותה בעיה: "לא הצלחנו למצוא את טיפת הדלק כדי להפוך את המשחק ולעצור את הבריחה שלהם, את השלשות בהתקפות מעבר, שדיברנו לפני המשחק על כך שאנחנו רוצים למנוע את זה. תכנית המשחק הייתה ללחוץ על יוגב, שהיה הרכז היחיד שלהם. לא יישמנו את זה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי