צפו בתקציר: מכבי תל אביב הביסה את מכבי ראשון לציון

עומרי כספי
עומרי כספי | עדי אבישי

לאחר ההפסד המאכזב ביורוליג, האלופה השיגה 66:81 מרשים על סגניתה בבית מכבי, אבדיה הצטיין עם 15 נקודות, גם כספי, זוסמן, דיברתולומיאו ו-ווילביקין סיימו בדאבל פיגרס. קבוצתו של גודס ממשיכה לאכזב

(גודל טקסט)

אחרי שני הפסדים מאכזבים להפועל ירושלים בגמר גביע ווינר ולחמיקי מוסקבה במסגרת היורוליג, מכבי תל אביב יצאה למשחק חוץ נוסף בבית מכבי, נגד מכבי ראשון לציון בשחזור גמר הפיינל פור. הצהובים חזרו למסלול הניצחונות לאחר 66:81 מרשים. גם קבוצתו של גיא גודס קיוותה לשנות את המומנטום במשחקי הליגה, לאחר התבוסה על ידי לפרומיתיאס פטראס במחזור הפתיחה ביורוקאפ, אך הוא ינסה לשנות את המומנטום במשחק הבא.

כבר ברבע הראשון מכבי תל אביב הפגינה שליטה עם ריצת 2:9 בהובלתו של עומרי כספי. המארחת הצליחה לשנות את המומנטום ואף עלתה ליתרון לאחר ריצת 0:7, אבל שלשה של דני אבדיה קבעה 20:22 בתום עשר דקות.

את הרבע השני פתחה כמו את הרבע הראשון כאשר הגדילה את ההפרש לפלוס שמונה, וגם הפעם ראשון לציון חזרה חזק, בזכות מטווח שלשות של נמרוד טישמן, ג'ורדן סווינג ודבון סאדלר ושתי הקבוצות ירדו להספקה עם 40:41 צמוד במיוחד למכבי תל אביב.

ג'ון דיברתולומאו (עדי אבישי)

וולטרס וכספי פתחו את המחצית השנייה בסלים קלים וכהן קבע 42:47. לעומת שני הרבעים הראשונים, מכבי ראשון לציון לא חזרה למשחק והצהובים עלו בזכות בראיינט וכספי ליתרון דו ספרתי דיברתולומיאו המשיך עם עוד סלים קלים וזוסמן סגר ריצה של 2:14 ומכבי תל אביב סיימה את הרבע השלישי עם 49:66.

גם ברבע האחרון מכבי תל אביב לא הורידה את הרגל מהגז, העלה את ההפרש ל-20 ונהנתה מכל רגע עם הסיום, זה נגמר עם 66:81 מרשים של מכבי תל אביב.


גיא גודס. עדיין חושב על ההפסד ביורוקאפ (עדי אבישי)

קלעו למכבי תל אביב: דני אבדיה 15 נקודות , עומרי כספי 13 , ג'ייק כהן 11, יובל זוסמן, ג'ון דיברתולומאו וסקוטי ווילבקין 10 כל אחד, נייט וולטרס 7, אלייז'ה בריאנט 5.

קלעו למכבי ראשון לציון: דריל מונרו 13, עוז בלייזר 12, ג'ורדן סווינג 11, ג'ונתן וויליאמס ודבון סאדלר 10 כל אחד, אדם אריאל 5, נמרוד טישמן 3, נעם דוברת 2.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי