בשורה מעולה להפועל חולון: גיא פניני חזר לאימונים

גיא פניני
גיא פניני | דני מרון

הפורוורד, שספג פציעה קשה בשריר הירך האחורי לפני כחצי שנה, קיבל את האישור הרפואי לשוב להתאמן עם חניכיו של שרון דרוקר. הקבוצה מסרה: "יוכל לחזור לשחק בתקופה הקרובה, בהתאם להרגשתו האישית"

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

הפועל חולון קיבלה הערב (שני) בשורות נהדרות: גיא פניני שב לאימונים מלאים עם הקבוצה, לראשונה מאז שנפצע בצורה חמורה בשריר הירך האחורי בחודש אפריל האחרון. היועץ הרפואי של המועדון, ד"ר דרור לינדנר שהיה גם זה שניתח את פניני, בדק את השחקן ונתן לו את האישור המיוחל לשוב להתאמן. על פי ההערכה, הפורוורד יוכל לחזור לשחק בתקופה הקרובה, זאת כמובן בהתאם להרגשתו האישית.

היעדרותו של פניני השפיעה רבות על סיום העונה הקודמת של חולון, שנכנעה 3:1 בלעדיו למכבי ראשון לציון בסדרת רבע גמר הפלייאוף. הפציעה הגיעה רגע לפני הגומלין נגד דינמו ססארי בחצי גמר היורופקאפ והסגולים ספגו הפסד ב-30 באיטליה.

עם זאת, גם בלי פניני, חולון פתחה שלשום את ליגת העל עם ניצחון מרשים על הפועל תל אביב, 75:89 לעיני הקהל הביתי בהיכל הקריה. בראיון לספורט 1 לפני כשלושה שבועות, פניני הבטיח שהוא יחזור להיות השחקן שכולם מכירים. בקרוב נוכל לראות האם הפורוורד הוותיק יקיים את הבטחתו, כשיעלה בחזרה על הפרקט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי