צפו בתקציר: ניצחון שני ברצף לחולון, 86:103 על אשדוד

טי.ג'יי קליין, עמית שמחון
טי.ג'יי קליין, עמית שמחון | עודד קרני, מנהלת הליגה

הסגולים נראו נהדר, רשמו 27 אסיסטים וקלעו מכל מקום בדרך לניצחון קל על היריבה הדרומית, שבה ליאור אליהו יעדיף לשכוח את הופעת הבכורה שלו. עמית שמחון הצטיין עם 22 נקודות

(גודל טקסט)
כנראה שאף אחד בהפועל חולון כבר לא זוכר את קדם העונה הבעייתי שעבר על הקבוצה. הסגולים נראו נהדר מחזור שני ברציפות והביסו היום (שישי) את מכבי אשדוד, במשחק שבו לא היה לדרומיים סיכוי כמעט למן הרגע הראשון. עמית שמחון ומרכוס פוסטר, שלא נרשם בטופס נגד הפועל תל אביב בשבוע שעבר, הצטיינו והובילו את קבוצתו של שרון דרוקר ל-86:103. את "הדולפינים" לא הצליח להושיע גם הקפטן ליאור אליהו, שערך הופעת בכורה בליגה בקבוצה.


הרבע הראשון היה צמוד, כשדגלאס קבר שלוש שלשות עבור אשדוד וראיין תומפסון רשם דקות טובות בחולון, שהובילה בשלוש נקודות אחרי עשר דקות. שמחון התחמם עם שתי צליפות מחוץ לקשת ו-וויליאמס הוסיף שני דאנקים שהעלו את חולון ל-26:39. גרינברג הזעיק פסק זמן והדרומיים חזרו ממנו חדים יותר, בדרך לצמק ל-40:45 סגול בהפסקה.


חולון פתחה את המחצית השנייה עם ריצת 0:13 שהעלתה אותה ליתרון של 20 נקודות, עם יכולת נהדרת של מרכוס פוסטר שתרם 13 נקודות ברבע השלישי. אשדוד הצליחה לקזז למינוס 13, אבל המקומיים המשיכו לטרוף את המגרש, לקלוע מכל מקום ולשתף כל שחקן בחגיגה, בדרך לנתון קבוצתי של 27 אסיסטים ולניצחון המוחץ בסיום.




קלעו להפועל חולון: עמית שמחון 22 נקודות (5/6 לשלוש), מרכוס פוסטר 20, לטאביוס וויליאמס 14 (11 ריבאונדים), שלומי הרוש 13, טי.ג'יי קליין 10, יוגב אוחיון 9 (שישה אס', חמש חט'), ראיין תומפסון 8, ג'יילן ג'ונסון 4, דניאל ששון 2.


קלעו למכבי אשדוד: אלייז'ה ג'ונסון 17, סטו דגלאס וג'וש פרוינד 12 כל אחד, ליאור אליהו וצוף בן משה 10 כל אחד, לדונטה הנטון 9, נואה דיקרסון ועמית עבו 8 כל אחד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי