צפו בתקציר: ניצחון בכורה העונה לנס ציונה, 71:79 על נהריה

רביב לימונד
רביב לימונד | עדי אבישי

מהפך ברבע הרביעי העניק וי ראשון לקבוצתו של נדב זילברשטיין, במדיה בלט קורי פישר עם 20 נקודות. נהריה מנגד, רשמה הפסד במשחקה הביתי הראשון העונה. 13 נקודות של ג'רל מקניל לא עזרו

(גודל טקסט)
המחזור השני בליגת ווינר סל נמשך הערב (שני) כאשר עירוני נס ציונה גברה 71:79 על עירוני נהריה והשיגה ניצחון בכורה העונה. קורי פישר הוביל את רשימת הקלעים של הכתומים עם 20 נקודות, גולן גוט הוסיף 16. הקבוצה הצפונית, מנגד, הפסידה את משחקה הביתי הראשון העונה בהיכל עין שרה וגם 13 נקודות של ג'רל מקניל לא סייעו לחניכיו של דני פרנקו. בשבת הקרובה נהריה תצא למשחק בארנה נגד הפועל ירושלים, בעוד נס ציונה תארח את אלופת המדינה מכבי תל אביב.


אחרי הניצחון על הפועל אילת במחזור הראשון, עירוני נהריה הגיעה להיכל עין שרה לראשונה העונה, למשחק מול עירוני נס ציונה. הפתיחה הייתה שייכת לאורחים, שעלו ליתרון 0:6, דקה וחצי בתוך המשחק. יכולת נהדרת של איתי שגב הובילה ריצת 0:7, שהחזירה את ההובלה לנהריה. המשחק המשיך להיות צמוד, והחטאה של איגוד קולשוב על הבאזר, קבעה 17:18 לנהריה בסיום הרבע. המקומיים פתחו חזק את הרבע השני ועלו ל-17:28, אחרי שלשה של אייל שולמן. דאנק של ג'ף וויטי, שמר את האורחת במשחק וקבע 30:36 למארחת, שתיים וחצי דקות לסיום המחצית, אך יכולת טובה של איתי שגב הורידה את נהריה למחצית ביתרון 32:41.


המגמה נמשכה עם פתיחת המחצית השנייה והמארחת עלתה ליתרון 34:46, אך ריצת 0:8 של נס ציונה בהובלתו של גולן גוט קבעה 42:46 והחזירה את האורחת למשחק. המקומיים שמרו על ההובלה ושתיים קלות של טוני גפני העלו את קבוצתו ל-47:52, שלוש דקות לסיום הרבע, שהסתיים הכי צמוד שיש עם 54:55 לנהריה, לאחר שתי קליעות עונשין מוצלחות של גוט. ריצת 2:15 של האורחת ברבע הרביעי, בהובלתו של קורי פישר, שקלע שמונה נקודות רצופות השלימה את המהפך וקבעה 60:69 לנס ציונה, חמש דקות לסיום. הכתומים שמרו על היתרון עד הסיום ורשמו ניצחון בכורה העונה.


דני פרנקו. קבוצתו הפסידה במשחק הביתי הראשון העונה (עדי אבישי)

דני פרנקו. קבוצתו הפסידה במשחק הביתי הראשון העונה (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי