ספרופולוס: "היינו מעולים בהתקפה". האנטר: "לא אכפת לי כמה קלעתי"

יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס | עדי אבישי

מאמן מכבי תל אביב התייחס לניצחון על אילת, סימן את המפתח לקראת הכוכב האדום בלגרד ביורוליג והוסיף: "נצטרך להשתפר בהגנה". הסנטר, שהצטיין עם 20 נקודות ו-9 ריבאונדים, אמר: "אני משתפר ממשחק למשחק"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב הגיעה לראשונה העונה להיכל מנורה מבטחים והשיגה ניצחון ליגה שני ברציפות, 86:102 על הפועל אילת מול 6,200 צופים. אחרי ההפסד האכזרי לריאל מדריד 86:85 בבירת ספרד, הצהובים חזרו אל מסלול הניצחונות. כעת, הם יכולים להתכונן בראש שקט למשחק הביתי הראשון ביורוליג, שייערך ביום חמישי מול הכוכב האדום בלגרד במטרה להשיג ניצחון בכורה במפעל.

יאניס ספרופולוס, מאמן מכבי תל אביב אמר בסיום: "ציפינו למשחק קשה, הפועל אילת הגיעה בלי לחץ ושיחקה טוב מאוד. במחצית הראשונה אלייז'ה בראיינט קלע הרבה נקודות וסיפק משחק נהדר. במחצית השנייה שיפרנו את משחק ההגנה, חוץ משתי הדקות האחרונות ברבע השלישי. יש לנו הרבה אתלטים ושחקנים טובים, אני חושב שהיינו מעולים בהתקפה עם 23 אסיסטים, יש לנו שטף התקפי ואנחנו בדרך הנכונה, אבל צריכים להיות אגרסיביים יותר בהגנה. אני מצפה למשחק טוב מול הכוכב האדום, זה המשחק הראשון בבית ואנחנו רוצים לנצח".

אותלו האנטר, שהצטיין עם 20 נקודות ותשעה ריבאונדים הוסיף: "עשינו הגנה טובה יותר ברבע האחרון ובזכות זה ניצחנו את המשחק. למאמן שלנו אין אהבה גדולה למשחק בו היתרון עובר מצד לצד. אני מרגיש טוב יותר ממשחק למשחק ולא אכפת לי כמה נקודות קלעתי, הכי חשוב שניצחנו את המשחק. אנחנו חייבים לשפר את ההגנה נגד הכוכב האדום בלגרד".

אותלו האנטר. מקבל עידוד מחבריו לאחר מהלך התקפי מצוין (עדי אבישי)
אותלו האנטר. מקבל עידוד מחבריו לאחר מהלך התקפי מצוין (עדי אבישי)

אריק אלפסי, מאמן הפועל אילת התייחס להפסד: "לא שמרנו טוב לאורך כל המשחק, עם יכולת כזו בהגנה קשה מאוד לרדוף אחרי מכבי תל אביב, שמגיעה עם סגל כזה ארוך. היינו במשחק 35 דקות וחבל על התוצאה בסיום. יש לנו דרך ארוכה מבחינה הגנתית, אבל היינו טובים מבחינה התקפית. בחצי הראשון שתי הקבוצות לא שמרו ונגררנו לקצב של מכבי. לא הקרבנו פאולים בהגנה ולא היינו אגרסיביים. יש הרבה פרגון בקבוצה ורואים את זה במשחק ההתקפה. אבי בן שימול נתן הצגה היום. אריק תומפסון לא נכנס למשחק וסבל מבעיית עבירות והיינו צריכים יותר נפח בצבע. יש לנו קבוצה טובה ואנחנו צריכים לחבר את זה כדי להביא ניצחונות".

עוד באותו נושא: יאניס ספרופולוס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי