נס ציונה בשמינית גמר הגביע אחרי 67:97 על חבל מודיעין

ג'רמי הולוואל
ג'רמי הולוואל | עדי אבישי

שישה שחקנים של נציגת ליגת העל קלעו בספרות כפולות, אלבר והולוואל הובילו עם 15 כל אחד, ולא התקשו להביס בחוץ את היריבה מהלאומית במשחק שהוקדם

(גודל טקסט)

עירוני נס ציונה העפילה הערב (רביעי) בקלילות לשלב שמינית גמר גביע המדינה, כשהביסה ברמלה את הפועל חבל מודיעין, העולה החדשה לליגה הלאומית, 67:97.

למרות שנס ציונה הגיעה להתמודדות ללא דקוואן קוק, פערי הרמות בין השתיים בלטו מן הפתיחה. נס ציונה שיחקה עם שלוש זרים, בעוד שחבל מודיעין, אותה מאמן אלון שטיין, שיחקה עם שני זרים – שאחד מהם, איוון אסקה שקלע 20 נקודות, שיחק בעבר בנס ציונה.

המשחק היווה הזדמנות לנדב זילברשטיין, מאמן נס ציונה שתפתח בשבוע הבא את משחקיה בגביע היורופקאפ (זו הסיבה שהמשחק הוקדם, כשיתר משחקי הסיבוב הראשון בגביע יתקיימו בשבוע הבא) להריץ שחקנים צעירים. למעשה שני המאמנים ניצלו את המשחק כדי להעניק דקות לשחנקי ספסל מובהקים וכך עידן אלבר, מכוכבי נבחרת העתודה, היה יחד עם ג'רמי האלוול מהבולטים בקבוצתם כשקלעו 15 נק' כל אחד.

רשימת קלעים
הפועל חבל מודיעין: איוון אסקה 20, רומן רובינשטיין 15, דיאנדרה פארקס 13, עמית ביר כץ ורז ניסים כהן 6 כל אחד, תום ספקטור 4, טוני יאנגר 3.

עירוני נס ציונה: עידן אלבר וג'רמי האלוול 15 כל אחד, רביב לימונד 12, ג'ף וויטי, גולן גוט וליאור קררה 11 כל אחד, רביב פיטשון וקורי פישר 8 כ"א, עידן שבת 4, תומר אברמוביץ' 2

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי