חוזר לישראל: ריצ'רד האוול חתם בהפועל חולון

ריצ'רד האוול
ריצ'רד האוול | הפועל חולון - האתר הרשמי

הסנטר המתאזרח חוזר לקדנציה חמישית בישראל ויצטרף לסגולים אחרי המשחק נגד אוסטנד. ג'יילין ג'ונסון ישוחרר. הבעלים שלמה אייזיק: "הוא הוכיח את עצמו בעבר וזה פתרון מצוין עבורנו עבור הליגה והמשחקים באירופה"

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

לאחר שהפסידה אתמול (שבת) לראשונה בליגה, הפועל חולון הודיעה על חיזוק חדש – הסנטר המתאזרח ריצ'רד האוול סגר את תנאיו בקבוצה ועתיד להצטרף לסגל של שרון דרוקר אחרי המשחק נגד אוסטנד, במקומו של ג'יילין ג'ונסון המסיים חוזה זמני בסגול. הסנטר החדש צפוי לערוך בכורה מחודשת בליגת העל כבר במשחק הקרוב נגד מכבי ראשון לציון.

האוול (29, 2.03) שיחק ברוב חלקי העונה שעברה בהפועל תל אביב, ובעברו שיחק גם בהפועל ירושלים ועירוני נהריה ואף רשם מספר הופעות מוצלחות בנבחרת ישראל. הבעלים שלמה אייזיק על השחקן: "מדובר בשחקן עם פוטנציאל גדול ונוכחות בצבע, שהוכיח את עצמו בהופעותיו, לרבות בקמפיין הקודם של נבחרת ישראל ובאליפות האחרונה של הפועל ירושלים. בנוסף, זהו פתרון מצוין עבורנו לליגה ולאירופה, מבלי לשאת בהוצאות כספיות מיותרות ובקנסות".

לאחר שעזב אשתקד את הפועל ת"א, האוול הצטרף לפיניקס מהליגה הפיליפינית, ואיתה הגיע עד לשלב חצי הגמר הפלייאוף המקומי, בו הודחה קבוצתו לאחר הפסד 1:4 בסדרת משחקים. הסנטר העמיד ממוצעים של 22.8 נק' למשחק והוסיף 16.7 כדורים חוזרים.

קדנציה חמישית בישראל. ריצ'רד האוול (דני מרון)
קדנציה חמישית בישראל. ריצ'רד האוול (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי