ספרופולוס: "שמח מהניצחון. לחץ? אלו החיים במכבי ת"א"

יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס | דני מרון

מאמן הצהובים אחרי הניצחון על עירוני נס ציונה: "הפכנו את המשחק לקל יותר עם הנעת הכדור". מחלוקת עם השופט: "מכבד את כולם, קיבלתי טכנית בצדק". זוסמן: "עם הזמן אני אתבגר ולא אקבל עבירות טכניות"

(גודל טקסט)
שבוע לפני הקלאסיקו של הכדורסל הישראלי, שבו מכבי תל אביב תארח את הפועל ירושלים, הצהובים נצמדו היום (ראשון) לקבוצה מהבירה בראש הטבלה, בזכות ניצחון 68:91 על עירוני נס ציונה באולם לב המושבה. זה היה ניצחונה השלישי של האלופה, ששמרה על מאזן נקי מהפסדים בליגה, למרות ששיחקה עם ארבעה זרים בלבד ועל אף שהכתומים הקשו עליה במחצית הראשונה.


המאמן יאניס ספרופולוס סיכם: "התחלנו טוב את המשחק ובזכות הנעת הכדור שלנו, הפכנו אותו לקל יותר עבורנו. היינו חייבים להגדיל את היתרון אחרי 25 הדקות הראשונות, אבל בסופו של יום אני מרוצה מהניצחון". על הוויכוח עם שופט המשחק סיפר: "אני מכבד את כל השופטים בישראל. התלוננתי על עבירה שנשרקה לחובתנו וקיבלתי עבירה טכנית בצדק".


לחץ לקראת ולנסיה והפועל ירושלים: "אני לא מבין למה בתקשורת כל הזמן מזכירים את הלחץ. אנחנו מכבי תל אביב, זה אומר שהלחץ הוא חלק מהחיים שלנו. אם אתה במכבי, אתה נמצא תמיד תחת לחץ, לא משנה מה יקרה. השחקנים כאן נבחרו בעיקר כי הם יודעים איך להתמודד עם המצב הזה".


ספרופולוס.
ספרופולוס. "לחץ? במכבי ת"א זה חלק מהחיים" (עדי אבישי)


יובל זוסמן, שהצטיין במשחק, הוסיף: "ההגנה שלנו הייתה טובה מאוד ושיחקנו בצורה שוטפת. אני לא חושב שהכל היה בסדר, וכשהם חזרו ברבע השלישי ספרופולוס דאג להעיר אותנו ואני שמח שהוא עשה את זה. זרקתי לשופט מילה שלא הייתה צריך להגיד ואם הזמן אני חושב שאתבגר יותר ואלמד לא לעשות את זה. עכשיו חשוב להתרכז במשחק נגד ולנסיה ואני בטוח שנתכונן אליו הכי טוב שאפשר".


 

מנגד, מאמן נס ציונה נדב זילברשטיין הגיב להפסד: "בסוף המשחק פשוט נגמרו לנו הרגליים. חלק מהשחקנים היו בבעיות של עבירות והיה לי ברור שנצטרך להיות קרוב למושלמים כדי להיות במשחק עד הדקות האחרונות. ידעתי שתבוא נפילה. אני אקח את ה-25 דקות הראשונות בהן שיחקנו טוב מאוד ושמרנו בהגנה".



זוסמן.
זוסמן. "עם הזמן אני חושב שאתבגר" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי