ארבע קבוצות מחפשות ניצחון בכורה בליגת על בכדורסל

אריאל בית הלחמי
אריאל בית הלחמי | עדי אבישי

בשני: הפועל תל אביב תתארח באשדוד והפועל באר שבע תפגוש באולמה את הפועל אילת, כאשר כל אחת מהן תנסה לנצח לראשונה העונה. במקביל, הסיבוב הראשון בגביע המדינה יימשך עם שתי נציגות מליגת העל

(גודל טקסט)

המחזור השלישי בליגת העל בכדורסל ייסגר מחר (שני) עם מפגשים בין ארבע קבוצות שעדיין לא ניצחו העונה. אחרי שני הפסדים קשים לחולון ולירושלים, הפועל תל אביב תתארח באשדוד במטרה להתחיל לשפר מיקום בטבלה. בבאר שבע יתקיים מפגש דרומיות, כאשר הקבוצה של רמי הדר תארח את הפועל אילת.

הפועל באר שבע – הפועל אילת (20:00)
בעונה שעברה, שלושת המפגשים בין שתי הקבוצות הדרומיות בליגה הסתיימו בניצחון של הקבוצה המארחת. החבורה מבירת הנגב תקווה שכך יהיה גם הפעם, לאחר שהתחילה את העונה ברגל שמאל עם הפסדים לגלבוע/גליל וראשון לציון. כדי להשיג ניצחון ראשון, באר שבע תצטרך קבלת החלטות טובה יותר מצד טי.ג'יי וויליאמס, שקלע מעל 20 נקודות בשני המשחקים הראשונים אבל רשם יחס שלישי של 2.5 אסיסטים לעומת ארבעה איבודים.

אילת שמטה יתרון דו ספרתי במחזור הפתיחה ונכנעה בביתה לנהריה, ובשבוע שעבר הפסידה בחוץ למכבי תל אביב. עם זאת, גם בעונה שעברה "הכרישים" ניצחו לראשונה רק במחזור הרביעי ובסופו של דבר הגיעו לפיינל פור, כך שעדיין מוקדם להסיק מסקנות לגביהם.

רמי הדר. באר שבע תנסה לשמור על הבית נגד אילת (דני מרון)
רמי הדר. באר שבע תנסה לשמור על הבית נגד אילת (דני מרון)

מכבי אשדוד – הפועל תל אביב (20:30)
הקבוצה של אריאל בית הלחמי מאכזבת בפתיחת העונה, למרות שפגשה שתיים מהקבוצות החזקות בליגה. האדומים התפרקו במחצית השנייה בשני ההפסדים שלהם והפעם יהיו חייבים להיות יציבים יותר ולשפר את ההגנה, שספגה 89.5 נקודות בממוצע במחזורים הראשונים. אולי העובדה שרק בחודש שעבר היא פירקה את אשדוד 92:111 בגביע ווינר, תעזור להפועל תל אביב להגיע עם ביטחון ולאסוף ניצחון בכורה העונה.

"הדולפינים" לא שיחקו במחזור הראשון כיוון שהיריבה מכבי חיפה טיילה בארצות הברית באותו זמן, ובמשחקם הראשון העונה בליגה נכנעו בגדול להפועל חולון בחוץ, 103:86. לה-דונטיי הנטון ייעדר מהסגל של בראד גרינברג, לאחר שיצא לארצות הברית מסיבות משפחתיות.

תומר גינת מאוכזב. הפועל תל אביב תחפש ניצחון בכורה (עדי אבישי)
תומר גינת מאוכזב. הפועל תל אביב תחפש ניצחון בכורה (עדי אבישי)

במקביל, אחרי שנס ציונה עלתה לשמינית הגמר ביום רביעי האחרון, משחקי הסיבוב הראשון בגביע המדינה יימשכו מחר. נציגות ליגת העל שיעלו על הפרקט יהיו הפועל גלביע/גליל, שתתארח באשקלון, ומכבי חיפה שתפגוש את מכבי הוד השרון. מפגש מעניין נוסף יתקיים בין שתי קבוצות אוהדים מליגת המשנה, כשהפועל רמת גן/גבעתיים תארח את הפועל חיפה באולם זיסמן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי