שש קבוצות הבטיחו את מקומן בשלב הבא בגביע המדינה בכדורסל

שחקני מכבי חיפה חוגגים
שחקני מכבי חיפה חוגגים | באדיבות מכבי חיפה

אחרי שנס ציונה כבר עלתה במשחק שהוקדם ונערך בשבוע שעבר, מכבי חיפה, גלבוע/גליל, בני הרצליה, אליצור יבנה, גליל עליון והפועל חיפה העפילו. 57 נקודות לקווין קייפרס בהפסד של הפועל רמת גן/גבעתיים

(גודל טקסט)
אחרי שנס ציונה העפילה לשלב הבא במשחק שהוקדם, הסיבוב הראשון בגביע המדינה בכדורסל נמשך הערב (שלישי) עם שישה מפגשים ומי שהבטיחו את מקומן בשלב הבא הן מכבי חיפה, גלבוע/גליל, בני הרצליה, אליצור יבנה, גליל עליון והפועל חיפה.


אחרי ששבה ממסע המשחקים בארצות הברית ופתחה את ליגת העל עם הפסד, מכבי חיפה התאוששה ודרסה את הוד שרון 74:102 בחוץ. סקוט סאגס להט אצל הירוקים עם 32 נקודות ודניאל קופרברג הוסיף 20. בשורות המפסידה בלט יונתן רבינוביץ' עם 19 נקודות.


הנציגה השנייה מליגת העל, גלבוע/גליל, הבטיחה גם היא את מקומה בשלב הבא לאחר 68:103 קליל בחוץ נגד אליצור אשקלון. ג'סטין טילמן בלט עם 26 נקודות, עידו פליישר תרם 16 משלו ואצל הדרומיים הצטיין פול דלייני שסיים עם 17 נקודות.


הפועל חיפה העפילה לשלב הבא אחרי 94:104 בחוץ נגד הפועל רמת גן/גבעתיים, אך את ההצגה גנב קווין קייפרס שצלף לא פחות מ-57 נקודות שלא סייעו למארחת. ג'סטין הארט הוביל את הקבוצה האדומה מהכרמל עם 29 נקודות.


תוצאות נוספות

קריית מוצקין – גליל עליון 83:73

בני הרצליה – מכבי רעננה 70:107

רמת השרון – אליצור יבנה 93:85

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי