מכבי אשדוד העפילה לשלב הבא אחרי 73:76 קשה על קריית אתא

בראד גרינברג
בראד גרינברג | לירון מולדובן

הסיבוב הראשון של גביע המדינה בכדורסל: קבוצתו של בראד גרינברג התקשתה נגד היריבה מהצפון, אך אליהו (14 נק', 13 ריב' ו-7 אס') כיכב פעם נוספת בדרך לניצחון. במקביל: הפועל אילת הביסה 76:103 את הפועל עפולה

קבוצות: מכבי אשדוד
(גודל טקסט)
לאחר הניצחון 76:83 על הפועל תל אביב, מכבי אשדוד התארחה הערב (חמישי) אצל אליצור קרית אתא מהליגה הלאומית, במשחק האחרון של הסיבוב הראשון בגביע המדינה. על הנייר, היריבה הצנועה לא הייתה אמורה לעשות צרות לקבוצתו של בראד גרינברג, אך על הפרקט הסיפור היה נראה אחרת.


הקבוצה האורחת פתחה מצוין את הרבע הראשון, בעיקר בצד ההגנתי. בצד ההתקפי ליאור אליהו המשיך ביכולת הנהדרת שלו מהניצחון בתחילת השבוע, וכבר בסיום הרבע הראשון אשדוד עלתה ליתרון 10:22.


אך לאחר מכן שחקניו של בראד גרינברג הורידו את הרגל מהגז. ברבע השני ההתקפה האגרסיבית של קריית אתא האטה את המשחק והלכה פעמים רבות לקו. מנגד, צוף בן אליהו הפציץ מחוץ לקשת ושמר על היתרון, בדרך ליתרון 29:40 לאשדוד במחצית.

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by איגוד הכדורסל בישראל (@ibba_israel) on





למחצית השנייה הקבוצה מהלאומית עלתה כמו מלוע שלו תותח. דניאל דנינו ונאור שרון התחממו והובילו את הריצה, וביחד עם אלייז'ה הירש הפער הצטמצם לנקודה 10 שניות לסיום הרבע. עודד ברנדוויין קלע שתי זריקות מהעונשין, אך המשחק היה נראה פתוח מתמיד כשאשדוד מובילה 52:55 בסיום הרבע השלישי.


ברבע הרביעי המתח הגיע לשיאו. אשדוד הרגישה את המארחת נושפת בעורפה, תומר לוינסון ואלייז'ה ג'ונסון השיגו 7  נקודות חשובות והחזירו את היתרון לדו ספרתי, אך המארחת לא אמרה נואש. דניאל דנינו קלע 5 נקודות רצופות, מרכוס רלפורד הוסיף נקודה מהעונשין וההפרש חזר לשלוש, אך נקודות של סטו דאגלס (19 נקודות ו-5 ריבאונדים) ואליהו מהעונשין סגרו את הסיפור. 73:76 בסיום.


תוצאה נוספת: הפועל אילת – הפועל עפולה 76:103 (בלטו: ג'ארד טרל – 22 נק', 5 ריב', לארי גורדון – 18 נק' ב-7/9 מהשדה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי