קרב המושלמות: מכבי ת"א תארח את הקלאסיקו מול ירושלים

בלאט מול ווילבקין
בלאט מול ווילבקין | אודי ציטיאט

שתי הקבוצות יגיעו ביום ראשון למשחק במסגרת המחזור הרביעי בליגה עם מאזן של 0:3. הפועל באר שבע תארח את עירוני נס ציונה ומכבי אשדוד תפגוש באולמה את גלבוע/גליל

(גודל טקסט)
המחזור הרביעי בליגת העל בכדורסל ימשך ביום ראשון עם שלושה משחקים. המוקד יהיה בקלאסיקו שבו תארח מכבי תל אביב את הפועל ירושלים, שתיהן במאזן של 0:3. מכבי אשדוד תארח את גלבוע/גליל הבלתי מנוצחת עד כה והפועל באר שבע תארח בקונכיה את עירוני נס ציונה.


מכבי ת"א – הפועל ירושלים
מכבי ת"א שמרה בשבוע שעבר על מאזן מושלם בליגה עם ניצחונה השלישי ברציפות בפער דו-ספרתי, 68:91 בחוץ על עירוני נס ציונה. טאריק בלאק וג'ייק כהן הובילו חמישה צהובים בספרות כפולות עם 13 כ"א. הפועל ירושלים שמרה על 100% בכל המסגרות ועלתה למקום הראשון בליגה, לאחר שני ניצחונות בית. היא התחילה עם 55:85 משכנע על עירוני נהריה. בליגת האלופות חזרה מחזיקת הגביע מפיגור מאוחר מול א.א.ק אתונה ועלתה למאזן 0:2 עם 78:85 ביתי, ג'יימס פלדין הוביל עם 19. שני משחקי הקלאסיקו האחרונים היו צמודים עד לסיום: בסיבוב השלישי אשתקד ניצחה ירושלים 92:98 בתום הארכה ובגמר גביע ווינר סל בחודש שעבר היא ניצחה 83:84.


הפועל  באר שבע – עירוני נס ציונה
הפועל באר שבע רשמה בשבוע שעבר את ניצחון הבכורה שלה העונה, 87:88 דרמטי בקונכיה על הפועל אילת. הם סגרו מינוס 13 ברבע הרביעי בזכות סיומת אדירה של ספנסר וייס, שקלע 11 מתוך 21 הנקודות שלו בשלוש הדקות האחרונות. עירוני נס ציונה ירדה למאזן שלילי בליגה לאחר הפסד בית שני, 91:68 למכבי  ת"א. הכתומים, שחסרו את דקוואן קוק וטל דן, נתנו פייט יפה במשך מחצית וקצת בטרם יתרון העומק של האלופה עשה את ההבדל. כל ששת משחקי הליגה האחרונים בין הקבוצות הסתיימו בניצחון הכתומים: 0:3 בגמר הלאומית לפני שלוש שנים ושלושה ניצחונות בפער דו-ספרתי בעונה הרגילה אשתקד. 



טל דן. חסר מאוד לנס ציונה בשבוע שעבר (עדי אבישי)


מכבי אשדוד – הפועל גלבוע/גליל
מכבי אשדוד השיגה בשבוע שעבר את ניצחונה הראשון העונה בליגה, 76:83 על הפועל ת"א בבית. אלייז'ה ג'ונסון חיפה על חסרונו של לה-דונטיי הנטון שטס לארה"ב מסיבות משפחתיות, שיחק את כל 40 הדקות וסיים עם 23 נקודות, 6 אסיסטים ו-7 מ-11 לשלוש, ליאור אליהו הצטיין עם 22 נקודות, 7 ריבאונדים ו-7 אסיסטים. הפועל גלבוע/גליל עלתה למאזן 0:2 בליגה, לאחר שקטעה רצף של שישה הפסדי בית להפועל  חולון עם 88:95 דרמטי בתום הארכה. מכבי אשדוד ניצחה בשמונה מתוך תשעת משחקי הבית האחרונים שלה מול גלבוע/גליל. שני הניצחונות האחרונים של האדומים בהיכל הקריה היו דרמטיים מאוד: 74:76 במרץ 2012 ו-79:80 בסיבוב השני אשתקד

 

 

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי