דורסי יירשם כזר, ספרופולוס: "יהיה שונה ממה שהיה בגביע ווינר"

טיילר דורסי
טיילר דורסי | דני מרון

השוטינג-גארד האמריקאי-יווני לא יוכל לשחק כמתאזרח גם אם יקבל אזרחות, אייסי לא נרשם בטופס למשחק נגד הפועל ירושלים בהיכל מנורה. המאמן: "המשחק הזה חשוב לנו כמועדון". דיברתולומיאו: "הכל מתחיל בהגנה"

(גודל טקסט)

מכבי ת"א והפועל ירושלים, שתי קבוצות הנמצאות במומנטום חיובי, יעלו מחר (ראשון) בהיכל 'מנורה מבטחים' למפגש ממנו אחת תצא עם ההפסד הראשון העונה בליגת העל. האלופה ומחזיקת גביע המדינה מגיעות לקלאסיקו ביניהן כשהן נישאות על הגל גם במפעלים האירופיים בהם הן משתתפות – מכבי עם שני ניצחונות רצופים ביורוליג וירושלים במאזן 0:2 בליגת האלופות של פיב"א.

טיילר דורסי ישחק לראשונה במסגרת המקומית, לאחר שהצהובים החליטו לרשום אותו כזר, מה שאומר שהוא לא יוכל לשחק כמתאזרח בהמשך גם אם יקבל תעודה כחולה. מי שלא נכללו בסגל הם קווינסי אייסי, אלייז'ה בראיינט וכמו בכל משחק עד כה, אנג'לו קלויארו וסנדי כהן.

אלופת המדינה קיימה היום את האימון המסכם שלה באולם השלום (מיד טאון) בתל אביב והמאמן יאניס ספרופולוס התייחס למשחק וליריבה מחר: "זה קלאסיקו. כולם יודעים שהמשחק הזה חשוב לנו כמועדון, לאוהדים ולכולנו. אנחנו נילחם כמה שיותר על המגרש ונהיה מוכנים למפגש הזה. אנחנו לא חושבים על השבוע שיהיה לנו, מרוכזים אך ורק במשחק הקרוב ואיך נוכל לשחק כמה שיותר טוב נגד ירושלים".

ספרופולוס.
ספרופולוס. "לא חושבים על השבוע הקרוב" (עדי אבישי)

המאמן היווני הוסיף: "זה יהיה משחק אחר לגמרי ממה שהיה בגביע ווינר, נשחק בצורה אחרת כי אנחנו לא אחרי חמישה משחקים רצופים כמו אז, וזה למעשה ההבדל הגדול".

קפטן הקבוצה ג'ון דיברתולומאו: "חשוב מאוד להשיג ניצחון מול ירושלים, יהיה כיף גדול להתחיל את השבוע הזה עם ניצחון. בשבילנו הכל מתחיל בהגנה מול קבוצת התקפה חזקה מאוד, ההפסד שלנו נגדם בגביע ווינר יושב לנו חזק בראש. אנחנו באים לנצח ומתכוננים כמו שצריך. צריכים להגן על הבית".

הצהובים יעמדו בפני שבוע מאתגר. ביום רביעי הם יארחו את פנרבחצ'ה, לה שלושה הפסדים מארבעה משחקים כשהאחרון היה 84:67 במילאנו אתמול. בשישי תתארח מכבי בפיראוס אצל אולימפיאקוס, שהובסה אף היא בסוף השבוע 82:66 בבאסקוניה וגם היא עם מאזן שלילי, 3:1.

דיברתולומיאו.
דיברתולומיאו. "ההפסד יושב לנו חזק בראש" (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי