הצגה בכתום: מכבי ראשון לציון הביסה 59:84 את הפועל חולון

עוז בלייזר, דריל מונרו
עוז בלייזר, דריל מונרו | עדי אבישי

שחקניו של גיא גודס חגגו בביתם, בעיקר במחצית השנייה בה קלעו הסגולים של שרון דרוקר 18 נקודות בלבד, למרות שהאוול ערך בכורה ופניני חזר לליגה. ג'ונתן וויליאמס בלט עם 17 נקודות, ג'ורדן סווינג קלע 15

(גודל טקסט)
המחזור הרביעי בליגת ווינר סל יצא לדרך הערב (שבת) במשחק בין שתי קבוצות במאזן זהה, 1:2, כאשר מכבי ראשל"צ אירחה את הפועל חולון והביסה אותה 59:84. גיא פניני ערך בכורה מחודשת בליגה, ריצ'רד האואל שיחק לראשונה במדים הסגולים, אך זה לא עזר לשחקניו של רביב דרוקר שנראו רע מאוד במחצית השנייה בה קלעו 18 נקודות בלבד. עוד סגול שרשם פרמיירה לא מוצלחת המיוחד על הקווים, היה מתן חרוש שמונה לעוזרו של דרוקר.


ראשל"צ פתחה עם המילטון, בורדיון, בלייזר, וויליאמס ומונרו, חולון עם אוחיון, ריצ'רדסון, תומפסון, קליין ו-וויליאמס. המארחת פתחה טוב והוליכה 5:11 אחרי חמש דקות וחצי כשאלכס המילטון עם שבע נקודות. חולון נכנסה לעניינים עם מרכוס פוסטר, שקלע 7 נקודות ובתום הרבע הראשון –  17:23 לראשון לציון. הסגולים השתפרו ברבע השני ואף עלו ליתרון 40:41  פחות משתי דקות למחצית, שתי הקבוצות ירדו להפסקה עם שוויון – 41:41.


אריאל חזר טוב מההפסקה עם שלשה וסחיטת עבירה בניסיון נוסף מבחוץ, המילטון קלע ומצא את וויליאמס לדאנק, 43:47. לטאביוס וויליאמס ופוסטר קירבו את חולון בחזרה, אבל מונרו צלף מבחוץ, וויליאמס הכתום ריחף לעוד דאנק ובלייזר הגדיל ל-49:58. דרוקר ביקש פסק זמן, אלא שבלייזר טס לדאנק אדיר במתפרצת הראשונה בכתום, בורדיון היה יכול להגדיל אבל החטיא 3 רצופות מהקו. חולון קלעה ברבע רק שמונה נקודות, המארחת 19, ובסיום הרבע – 49:60 לראשל"צ.



האוול. בכורה עם תבוסה (עדי אבישי)


חולון לא חזרה לעצמה ברבע הרביעי, ראשון לציון דהרה והגדילה את ההפרש, בדרכם לעבר הניצחון הענק. המילטון המשיך להגדיל את תבוסת הסגולים, שפשוט התבזו ברבע שבו נוצחו 24:10,  בדרך לתבוסה במשחק כולו – 84:59. ניצחון ענק לגיא גודס ושחקניו.



פניני מול המילטון. ניצחון גדול למארחת (עדי אבישי)


קלעו למכבי ראשון לציון: ג'ונתן וויליאמס 17 נקודות ו-11 ריבאונדים, ג'ורדן סווינג 15, אלכס המילטון 12, דרל מונרו 12, עוז בלייזר 11, נמרוד טישמן 7, אדם אריאל 6, פרדריק בורדיון 4.


קלעו להפועל חולון: מרכוס פוסטר 15, לטאביוס וויליאמס 14, ראין תומפסון 7, עמית שמחון 5, יוגב אוחיון 4, טי ג'יי קליין 4, ריצ'רד האוול 4, שלומי הרוש 3, מלאקי ריצ'רדסון 3. 




 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי